۲۷ دی ۱۳۹۷، ۹:۳۶
کد خبر: 83173994
T T
۰ نفر
تخفيف 20 درصدي براي مطالبات شهرداري اروميه ادامه دارد

اروميه - ايرنا - رييس سازمان مديريت پسماند شهرداري اروميه گفت: تخفيف 20 درصدي براي مطالبه هاي شهرداري تا آخر اسفند سال جاري اعمال مي شود و شهروندان مي توانند از اين فرصت استفاده كنند.

احد يوسفي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مبالغ درج شده در قبوض عوارض جديد شامل عوارض نوسازي و خدمات مديريت پسماند مربوط به سال‌جاري است و شهروندان مي توانند از تخفيف 20 درصدي برخوردار شوند.
وي اضافه كرد: شهرونداني كه تا به امروز نتوانسته اند بدهي هاي سال گذشته خود را در قالب عوارض شهري به شهرداري اروميه پرداخت كنند، در فيش جديد اين بدهي ها گنجانده مي شود.
وي بيان كرد: شهروندان مي‌توانند عوارض خود را به‌صورت قسطي پرداخت كنند و هدف از تخفيف و اقساطي كردن مطالبات شهرداري از شهروندان، رونق بخشي به صنعت ساخت و ساز شهر اروميه است.
وي ادامه داد: مشاركت مردم در پرداخت مطالبه هاي شهري، كمك قابل توجهي در تامين درآمدهاي شهرداري و ارتقاي زندگي شهري محسوب مي شود.
وي بيان كرد: شهروندان مي‌توانند از طريق اينترنت بانك، همراه بانك، تلفن بانكATM٬، POS و از طريق درگاه‌هاي غيرحضوري بانك‌ شهر نسبت به پرداخت قبوض اقدام يا به ‌صورت حضوري به شهرداري منطقه مراجعه كنند.
وي از مردم اروميه خواست تا در سريع ترين زمان ممكن اقدام به پرداخت تعهدات خود كنند تا ضمن بهره مندي از تخفيف ويژه زمينه حل بخشي از مشكلات مالي شهرداري نيز فراهم شود.
به گزارش ايرنا شهر اروميه 750 هزار نفر جمعيت و افزون بر 11 هزار هكتار مساحت دارد.
8137/7129