۲۷ دی ۱۳۹۷، ۲۱:۵۸
کد خبر: 83174840
T T
۰ نفر

پايه هاي انقلاب با شهادت نواب صفوي شكل گرفت

۲۷ دی ۱۳۹۷، ۲۱:۵۸
کد خبر: 83174840
پايه هاي انقلاب با شهادت نواب صفوي شكل گرفت

بروجرد - ايرنا - رئيس شوراي هماهنگي حزب الله گفت: پايه هاي انقلاب اسلامي ايران با شهادت شهيد نواب صفوي و يارانش شكل گرفت.

به گزارش ايرنا حسين اله كرم شامگاه پنجشنبه در جمع نمازگزاران مسجد مير بروجرد با اشاره به زواياي مختلف زندگي سياسي شهيد نواب صفوي و يارانش افزود: جامعه امروز ما نياز ضروري به امثال شهيد نواب صفوي ها را دارد.
وي اظهار داشت: شهيد نواب صفوي براي اسلام آتش به اختيار كرد و با فرمان مراجع افرادي را كه به ضرر اسلام و قرآن عمل مي كردند و دست نشانده امريكا و اسرائيل بودند نابود كرد.
وي با اشاره به زواياي مختلف مبارزات شهيد نواب صفوي گفت: شهادت شهيد نواب صفوي به دستور مستقيم آمريكا و انگليس صورت گرفت زيرا آنان به مراتب از اين شهيد و يارانش سيلي خورده بودند.
رئيس شوراي هماهنگي حزب الله با اشاره به عمليات كربلاي پنج بيان كرد: مهمترين عمليات دوران دفاع مقدس، عمليات كربلاي پنج بود كه دشمنان را وادار به پذيرش قعطنامه 598 كرد.
وي اضافه كرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب عمليات كربلاي پنج از شب هاي قدر انقلاب بود و بايد زواياي مختلف آن شناخته شود، رمز موفقيت در اين عمليات يا زهرا(س) بود و بسياري از عملياتهاي موفقيت آميز مقاومت اسلامي بر عليه داعش نيز با رمز مبارك يا زهرا(س) برگزار شد.
رئيس شوراي هماهنگي حزب الله گفت: امروز آمريكا به خوبي مي داند كه با يك قدرت بزرگ در منطقه روبرو است و اگر نتوانند با ايران روبرو شود به زودي افول خواهد كرد.
اله كرم افزود: امروز در مقابله 2 فتنه قرار داريم فتنه سخت مانند فتنه سال 88 و فتنه نرم كه هم اكنون با آمريكا همكاري مي كند، امروز فضاي مجازي و ماهواره ها جريان غربگرا را تبليغ مي كنند و اين يك فتنه نرم است.
به گزارش رئيس هماهنگي حزب الله به مناسبت سالگرد شهادت فدائيان اسلام در مسجد ميز بروجرد سخنراني كرد.
7273/7190