۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۲۰
کد خبر: 83193331
T T
۰ نفر
حفظ دستاوردهای 40 ساله انقلاب دشمنان را مایوس تر می كند

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار كردستان گفت: حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب و صیانت از دستاوردهای چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه یاس و ناامیدی بیشتر دشمنان انقلاب، افزایش وحدت و اتحاد میان مردم و مسئولان می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خوش اقبال روز شنبه در آیین نمادین زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه فرزانگان سنندج اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با نام اسلام، با بصیرت امام (ره) و روحانیت و همراهی و همگامی مردم شكل گرفت و به كوری چشم دشمنان امسال چهلمین سالگرد پیروزی آن در ایران و اكثر كشورهای اسلامی باحضور پرشور مردم جشن گرفته می شود.
وی افزود: در تمام این سال ها دشمنان داخلی و خارجی لحظه شماری می كردند كه حركت این نظام را متوقف كنند اما همراهی و همگامی مردم و عشق به انقلاب و اسلام موجب شد كه توطئه های متعدد دشمنان مرحله به مرحله خنثی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار كردستان گفت: كسانی كه انقلاب كرده و امام (ره) را همراهی كردند امروز از ثمره شیرین آن بهره می برند هر چند مسائل و مشكلاتی وجود دارد اما انقلاب تحت حمایت رهبری و همراهی همیشگی مردم ادامه دارد و با قدرت بیشتری مراحل مختلف را پشت سر می گذارد.
وی افزود: امروز به بركت این انقلاب، امام و شهدا، كشور روی پای خود ایستاده و به مرحله ای رسیده كه در دنیا اگر تصمیمی گرفته می شود نظر ایران برای كشورهای مختلف و ابرقدرت ها مورد توجه است.
خوش اقبال اظهار داشت: توطئه امروز دشمن برعلیه ملت ایران جنگ اقتصادی است ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با وفاداری به آرمان های امام راحل، شهدا و رهبری از این گردنه های سخت عبور می كنند.
وی اضافه كرد: در زمان رژیم طاغوت ما حتی قدرت درست كردن سیم خاردار را نیز نداشتیم و در همه زمینه ها وابسته به دنیای خارج بودیم اما امروز به بركت انقلاب و تفكر بسیجی حاكم بر جامعه در جایگاهی قرار داریم كه سپاه، ارتش و نیروهای امنیتی پیچیده ترین عملیات ها را رقم می زنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار كردستان افزود: امروز به بركت نظام و انقلاب اسلامی صاحب رای و نظر شده ایم و در اكثر زیرساخت هایی كه تا دیروز مشكل داشتیم با موفقیت های چشمگیری روبرو هستیم.
وی با اشاره به تداوم توطئه های دشمنان بر علیه نظام و انقلاب گفت: امسال همه ما با عزت و افتخار چهل سالگی انقلاب را جشن گرفته و به همه دشمنان ایران نشان می دهیم كه همچون گذشته پشتیبان و حامی نظام و رهبری بوده و آنان را مایوس تر می كنیم.
به گزارش ایرنا، این آیین راس ساعت 9:33دقیقه همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در 12بهمن سال 57 زنگ انقلاب بصورت نمادین توسط معاون سیاسی امنیتی استاندار نواخته شد.
از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 57 كه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
7348 / 3034