۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۱۶
کد خبر: 83195244
T T
۰ نفر
نمايشگاه توانمندي هاي بانوان شهرستان البرز گشايش يافت

قزوين - ايرنا - نمايشگاه دستاوردها و توانمندي هاي بانوان البرز روز يكشنبه با حضور فرماندار اين شهرستان و مديركل بهزيستي قزوين گشايش يافت.

به گزارش ايرنا، در اين نمايشگاه پنج غرفه براي زنان سرپرست خانوار و معلول تحت حمايت بهزيستي در جهت عرضه محصولات خانگي و سبزينه، چرم دوزي، فرش بافي، سرويس آشپزخانه و خياطي اختصاص داده شده است.
مديركل بهزيستي قزوين در آئين گشايش اين نمايشگاه با اشاره به طرح توانمندسازي اقتصادي جامعه هدف بهزيستي،گفت: طرح توانمندسازي مددجويان بهزيستي با هدف اشتغالزايي و خودكفايي اقتصادي معلولان و زنان سرپرست خانوار تحت پوشس بهزيستي در حال اجراست.
عليرضا وارثي گفت: اين نمايشگاه نيز در راستاي معرفي و حمايت از محصولات و توليدات با كيفيت زنان توانمند و كار آفرين شهرستان البرز برپا شده است.
وي اضافه كرد: حمايت از اشتغال زنان سرپرست خانوار علاوه بر اينكه از ايجاد آسيب هاي اجتماعي پيشگيري مي كند، منجر به سوددهي و ارتقاي سطح زندگي اين قشر از جامعه مي شود.
مديركل بهزيستي قزوين افزود: اميدواريم دستگاه‌هاي اجرايي از اين نمايشگاه بازديد داشته باشند تا از فعاليت زنان سرپرست خانوار و كارآفرين شهرستان حمايت شود.
اين نمايشگاه تا پنجشنبه 18 بهمن ماه در ورزشگاه يادگار امام (ره) الوند برپاست.
7388*3013