۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۱۸
کد خبر: 83197383
T T
۰ نفر
اردوي كمانداران در كيش بخوبي برگزار شد

كيش- ايرنا- رئيس انجمن تير و كمان معلولان گفت: شرايط و كيفت،امكانات و شرايط برگزاري مرحله دوم اردوي كمانداران جانبار و معلول كشور در كيش را خوب ارزيابي كرد.

«مجيد كهتري» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: پس از بازگشت تيراندازان جانباز و معلول از بازي هاي پاراآسيايي 2018 جاكارتا ما با يك تاخير كم اردوهايي را برگزار كرديم كه يك دوره آن در تهران و مرحله دوم آن نيز در جزيره كيش بود. در اردوي كيش 16 كماندار حضور داشتند كه امكانات و شرايط آب و هوايي جزيره براي آنان راضي كننده بود.
كهتري با بيان اينكه 16 نفر حاضر در اردوي كيش بانوان و آقايان بودند، گفت: اين تعداد ورزشكار در 2 بخش ريكرو و كامپوند تمرينات خود را پشت سر گذاشتند كه ما بايد از بين آنان 14 ورزشكار را براي رقابت هاي جهاني انتخاب كنيم؛ البته از ورزشكاران حال حاضر تعدادي ستاره جديد به كمان داران ما اضافه شدند كه تركيب نهايي كمانداران معلول را مشخص خواهد كرد.
رييس انجمن تير وكمان فدراسيون جانبازان و معلولان افزود: تا خرداد ماه كه مسابقات جهاني هلند برگزار مي شود هيچ اعزام خارجي براي كمانداران معلول وجود ندارد و مسابقات خرداد ماه، حكم انتخابي بازي هاي پارالمپيك 2020 توكيو را خواهد داشت. بعد از اين مسابقات هم فرصت براي گرفتن سهميه وجود دارد اما اين مسابقه يك رقابت نفس گير است كه كشورهاي ديگر با بهترين هاي خود در آن شركت مي كنند.
به گزارش ايرنا، كمانداران جانباز و معلول ايران توانستند در بازي هاي پارالمپيك 2016 ريو برزيل با كسب 4 مدال طلا، يك نقره و يك برنز نقش مهمي در جايگاه ايران در جدول توزيع مدال ها داشته باشند.
ورزشي** 2052**1597 / 1339