سالانه هنرهاي تجسمي ايران در زاهدان برگزار مي شود

زاهدان- ايرنا- مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي سيستان و بلوچستان گفت: آيين افتتاحيه سالانه هنرهاي تجسمي ايران و تجليل از هنرمندان تجسمي استان فردا/سه شنبه/ در تالار اشراق مجتمع بزرگ فرهنگي و هنري زاهدان برگزار مي شود.

حسين مسگراني روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: آثار تجسمي هنرمندان سيستان و بلوچستان در زمينه‌ هاي نقاشي، مجسمه ‌سازي، سفال و سراميك، عكاسي، تصويرسازي و گرافيك در هفته هنر زاهدان به نمايش در مي‌آيد.
وي گفت: سالانه هنرهاي تجسمي ايران همراه با تجليل از هنرمندان تجسمي استان در تالار اشراق مجتمع بزرگ فرهنگي و هنري زاهدان آغاز و پس از آن نمايشگاه هنرهاي تجسمي در نگارخانه‌ فردوسي همين مجتمع راه اندازي مي شود.
وي افزود: نمايشگاه آثار هنرمندان سيستان و بلوچستان تا هفتم اسفند ادامه خواهد داشت و علاقه مندان مي ‌توانند براي بازديد از اين آثار همه‌ روزه از ساعت 15تا20 به نگارخانه فردوسي واقع در مجتمع بزرگ فرهنگي ‌هنري زاهدان مراجعه كنند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي سيستان و بلوچستان افزود: اين نمايشگاه از سلسله برنامه‌ هاي سالانه‌ هنرهاي تجسمي ايران است كه همزمان با هفته هنر زاهدان توسط انجمن هنرمندان سفالگر با حمايت و همكاري اداره‌كل تجسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي ‌شود.
9923 **6081