۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۷:۲۳
کد خبر: 83215552
T T
۰ نفر
جلسه ستاد ساماندهي و ارتقاي خدمات سفر در سلماس برگزار شد

اروميه - ايرنا - جلسه ستاد ساماندهي و ارتقاي خدمات سفر سلماس ويژه نوروز 1398 امروز /سه شنبه/ با حضور جمعي از روساي ادارات شهرستان، بخشداران، شهرداران و روساي كميته هاي 10 گانه اين ستاد برگزار شد.

به گزارش ايرنا معاون سياسي، امنيتيو اجتماعي فرمانداري سلماس هدف از تشكيل اين ستاد را بسط و توسعه گردشگري در سلماس و ايجاد و هماهنگي و انسجام در ارائه خدمات مناسب براي رفاه حال مسافران و گردشگران و همچنين مديريت يكپارچه بر سياست گذاري، برنامه ريزي، ساماندهي و نظارت بر فعاليت هاي سفر طي نوروز ٩٨ بيان كرد.
عباس محمدزاده اظهار داشت: از تمام توان دستگاه هاي مستقر در شهرستان سلماس استفاده مي شود تا به بهترين نحو ممكن اين منطقه به گردشگران و مسافران شناخته و فرصت ها و مزيت هاي شهرستان معرفي شود.
وي تشكيل جلسات ستاد و كميته هاي 10 گانه را هر 15 روز يك بار ضروري دانست و گفت: در ايام نوروز، كيوسك هاي امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، آتش نشاني، انتظامي، خدماتي و اطلاع رساني در محورهاي مواصلاتي ورودي و خروجي شهرستان و شهرهاي تابعه مستقر مي شود.
محمدزاده افزود: براي هماهنگي بيشتر در خدمات رساني بيستم تا بيست و پنجم اسفند سال جاري نسبت به برگزاري رزمايش ترافيكي و خدمات سفر با حضور تمام دستگاه هاي عضو ستاد، اقدام خواهد شد.
7156/7129