۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۲۸
کد خبر: 83227012
T T
۰ نفر
وزارت امورخارجه در مقابل زياده خواهي دشمنان ايستادگي كند

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: مجموعه وزارت امورخارجه با جديت و درايت بر اساس اهداف نظام، انقلاب اسلامي، منويات مقام معظم رهبري و مصالح كشور در مقابل زياده خواهي هاي دشمنان ايستادگي كند.

به گزارش ايرنا، آيت الله محمدرضا ناصري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته با اشاره به اينكه استكبارجهاني به دنبال منافع خود و ضربه زدن به نظام است افزود: ايستادگي وزارت امورخارجه و فعال بودن در انجام وظايف، خواست مردم و مقام معظم رهبري است.
وي ادامه داد: نداشتن حالت انفعال در برابر توطئه هاي دشمنان قسم خورده انقلاب و تلاش مضاعف در معرفي نظام و دستاوردهاي 40 ساله آن به جهانيان بايد محور فعاليت و اقدام وزارت امورخارجه قرار گيرد.
امام جمعه يزد، سفر رئيس جمهوري سوريه به ايران و ديدار با مقام معظم رهبري را يك رخداد مهم سياسي در منطقه به رغم توطئه هاي دشمنان عليه جبهه مقاومت ذكر كرد و بيان داشت: اين سفر موجب خنثي شدن توطئه هاي آمريكا و حاميان منطقه اي عليه ايران شد.
ناصري يزدي در ادامه به توطئه دشمنان عليه نظام به خصوص در عرصه اقتصادي و تداوم تحريم هاي ظالمانه اشاره كرد و بر برنامه ريزي و فعاليت براي حل مشكلات مردم تاكيد كرد.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: تكيه به داخل، خودباوري و بهره گيري از نيروي انساني مجرب و مومن براي برون رفت از مشكلات توسط مسئولان ضروري است.
ناصري يزدي به هفته احسان و نيكوكاري و اهميت آن در همراهي و حمايت مردم در اجرا شدن طرح هاي فرهنگي و كمك به نيازمندان جامعه تاكيد و از اقدام هاي انجام شده قدرداني كرد.
امام جمعه يزد، بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي كه توسط مقام معظم رهبري مطرح شده را يك موضوع حياتي در چهل سال دوم نظام ذكر كرد و از مردم به خصوص مديران اجرايي پيگيري تحقق آن را خواستار شد.
ناصري يزدي تاكيد كرد: اجرايي شدن بيانيه مقام معظم رهبري نقشه راه توسعه همه جانبه كشور بر اساس اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي است و بايد همه خود را در قبال اجرا شدن آن مسئول بدانند.
نمازجمعه در 28 محل در استان يزد برگزار مي شود.
7536/ 6197