۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۳۴
کد خبر: 83229282
T T
۰ نفر
مهلت ارسال آثار به نمايشگاه عكس «وينا» در مهاباد تمديد شد

مهاباد - ايرنا - دبير دومين نمايشگاه گروهي عكس «وينا» گفت: مهلت ارسال آثار به اين نمايشگاه تا پايان 25 اسفند سال جاري تمديد شد.

رحيم بايزيدي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به نمايشگاه عكس «وينا» به دليل استقبال علاقه مندان و درخواست عكاسان براي ارسال آثار خود به مدت 10 تمديد شد و شركت كنندگان تا 25 اسفندماه فرصت دارند تا عكس هاي خود را به اين نمايشگاه ارسال كنند.
وي ادامه داد: اين نمايشگاه با حضور عكاساني از غرب كشور به ميزباني مهاباد در ارديبهشت سال 1398 در اين مهاباد برگزار مي شود.
بايزدي اضافه كرد: اين نمايشگاه توسط انجمن سينماي جوانان مهاباد و با هدف ارتقاي ديد و دانش بصري، حضور عكاسان جوان، كشف استعداد هاي جوان در زمينه هنر تجسمي عكاسي، حمايت، بسترسازي و تشويق و ترغيب علاقه مندان به هنر عكاسي، ايجاد ارتباط نزديك بين عكاسان و ارج نهادن به هنر عكاسي منطقه برگزار مي شود.
وي با بيان اينكه شركت براي عموم عكاسان آزاد است، گفت: موضوع و سبك عكاسي در سه محور طبيعت، معرفي فرهنگ بومي و انسان معاصر در نظر گرفته شده است.
بايزيدي در خصوص شرايط آثار ارسالي به دبيرخانه اين نمايشگاه اظهار داشت: عكس ها بايد در سايز 6 هزار در 9 هزار پيكسل با فرمت jpeg و رزولشن حداقل 240 باشد.
رييس انجمن سينماي جوانان مهاباد اضافه كرد: علاقه مندان مي تواند آثار خود را به صورت DVD به نشاني آذربايجان غربي، مهاباد، خيابان امام خميني (ره)، مجتمع فرهنگي و هنري، طبقه اول، انجمن سينماي جوانان مهاباد، پلاك 391 و كد پستي 5913813153 يا پست الكترونيكي venaa2019@gmail.com ارسال كنند.
بايزيدي تاكيد كرد: علاقه مندان به شركت در اين نمايشگاه بايد آثار خود را به همراه مشخصات از جمله نام و نام خانوادگي، شماره تلفن ثابت و همراه، ايميل، اسكن عكس پرسنلي، كارت ملي و شناسنامه و همچنين براي هر اثر اطلاعات عنوان اثر و مكان عكس گرفته شده را ذكر كنند.
دبير فراخوان اين نمايشگاه گفت: عكس ها بايد در محدوده جغرافيايي ايران و توليد سال 1396 به بعد بوده و در هيچ فضاي مجازي منتشر نشده باشد.
بايزيدي يادآور شد: در روز اختتاميه اين نمايشگاه كه با حضور عكاسان و علاقه مندان برگزار خواهد شد به سه عكس برتر ديپلم افتخار و نشان لياقت اهدا خواهد شد.
وي از شركت كنندگان خواست در صورت نياز براي كسب اطلاعات بيشر با شماره تلفن 2223765-0444 تماس بگيرند.
به گزارش ايرنا، نخستين دوره برگزاري اين نمايشگاه سال گذشته به مدت يك هفته و به ميزباني مهاباد برگزار شد كه در آن 16 عكاس با 151 اثر حضور داشتند.
انجمن سينماي جوانان مهاباد با سه دهه فعاليت در جنوب آذربايجان غربي، يكي از مراكز آموزش فيلمسازي و مشاغل سينمايي است.
9903/ 3020/3072