۱۰ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۰۰
کد خبر: 83259999
T T
۰ نفر

تصرفات بستر رودخانه زشك رفع تصرف شد

۱۰ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۰۰
کد خبر: 83259999
تصرفات بستر رودخانه زشك رفع تصرف شد

مشهد- ايرنا- سرپرست دادسراي زمين و مسكن مركز خراسان رضوي گفت: تصرفات بستر رودخانه زشك در محدوه شانديز روز شنبه تخريب و رفع تصرف شد.

مهدي حقدادي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي بارش هاي شديد باران رودخانه و مسيل هاي واقع در شانديز به حالت بحراني و طغيان در آمد.
وي اظهار داشت: از اين رو با هماهنگي دادستان شهرستان طرقبه شانديز، گشت هاي ويژه شوراي حفظ حقوق بيت المال استان خراسان رضوي با تمام ماشين آلات و ادوات و يگان امداد نيروي انتظامي صبح امروز پل هاي داراي وضعيت خطرناك و همچنين آلاچيق و مستحدثات در مسير رودخانه زشك را كه به صورت غيرمجاز و غيرقانوني احداث شده بود، تخريب كردند.
وي گفت: اقدامات شوراي حفظ حقوق بيت المال استان براي رفع تصرف اراضي ملي دولتي، اعاده اراضي زراعي كه مورد تغييركاربري غيرمجاز قرار گرفته به وضع سابق و همچنين جلوگيري از ساخت و ساز هاي غيرمجاز تا پايان سال جاري به صورت مستمر و شبانه روزي ادامه خواهد داشت.
طرح نوروزي گشت مشترك شوراي حفظ حقوق بيت المال با مشاركت دادگستري خراسان رضوي و ادارات كل منابع طبيعي، محيط زيست، اوقاف و امور خيريه، راه و شهرسازي و سازمان جهاد كشاورزي اين استان، آستان قدس رضوي و شهرداري مشهد و با هدف پيشگيري و برخورد با هرگونه تصرف غيرقانوني زمينها و ساخت و ساز غيرمجاز طي ايام نوروز اجرا مي شود.
7505/ 6053