عباس صوفي روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: تعداد كل تماس هاي شهروندان با مركز رسيدگي به درخواست هاي 137 در مجموع طي 48 ساعت بارندگي اخير سه هزار و 89 مورد بوده است.
وي با اشاره به فعاليت شبانه روزي اين مركز در اين ايام افزود: تعداد تماس هاي ورودي 2 هزار و 369 تماس و تعداد تماس هاي خروجي براي هماهنگي ها 700 تماس تماس از مركز بوده است.
وي اظهار داشت: سامانه ارتباط مردمي 137 به صورت برخط (آنلاين) فعال است و شهروندان هرگونه خدمات رساني پيرامون رفع مشكلات شهري را از طريق اين سامانه پيگيري كنند.
شهردار همدان اضافه كرد: اين سامانه در راستاي آسان سازي ارتباط مردم با مديريت شهري و سرعت بخشيدن به رفع مشكلات و خدمات رساني راه اندازي شده است.
7523/2087
همدان- ايرنا- شهردار همدان گفت: در 48 ساعت بارندگي اخير كه در همدان رخ داد، حدود سه هزار تماس با سامانه 137 برقرار شد.