۲۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳
کد خبر: 83274825
T T
۰ نفر
مراجعان پزشكي قانوني خراسان رضوي پيامك دريافت مي كنند

مشهد- ايرنا- رئيس دفتر بازرسي و رسيدگي به شكايات پزشكي قانوني خراسان رضوي از راه اندازي سامانه پيامكي اطلاع رساني به مراجعان اين اداره كل در سطح استان خبر داد.

پزشكي قانوني خراسان رضوي روز جمعه به نقل از دكتر ناصر غروبي گزارش داد: در پي تلاش واحد انفورماتيك اين نهاد از اين پس مراجعان بخش معاينات سرپايي كه بخش زيادي از پرونده هاي ارجاعي به پزشكي قانوني را در خراسان رضوي تشكيل مي دهند اطلاعات لازم را در قالب پيامك بر روي خط ارتباطي دريافت مي كنند.
وي افزود: پيامكهاي ارسالي علاوه بر اعلام شماره پرونده براي پيگيريهاي بعدي و اعلام مبلغ واريزي توسط ارباب رجوع، حاوي لينك فرم نظرسنجي نيز هستند كه دريافت نظرات و انتقادات ارباب رجوع را ميسر كرده است.
سالانه 150 هزار نفر به پزشكي قانوني خراسان رضوي مراجعه مي كنند. موضوع نزاع 30 درصد از كل مراجعات به پزشكي قانوني را در اين استان تشكيل مي دهد.
سازمان پزشكي قانوني 80 نوع خدمت ارائه مي كند. اين خدمات در استان شش ميليون و 400 هزار نفري خراسان رضوي از طريق چهار مركز فعال پزشكي قانوني در مشهد و 19 مركز در ديگر شهرستانهاي اين استان در دسترس عموم مردم قرار دارد.
3027/1858