۲۴ فروردین ۱۳۹۸، ۸:۰۳
کد خبر: 83275425
T T
۰ نفر
طرح تعريض جاده ابهر به قيدار از بلاتكليفي خارج شد

زنجان - ايرنا - نماينده مردم ابهر، خرم دره و سلطانيه در مجلس شوراي اسلامي گفت: بالاخره طرح تعريض جاده ابهر به قيدار پس از دو دهه بلاتكليفي به نتيجه رسيد.

به گزارش ايرنا كه روز شنبه در كانال اطلاع رساني محمد عزيزي منتشر شده آمده است: پس از 20 سال مطالبه اصلي شهروندان ابهري محقق شد و كار تعريض جاده ابهر به قيدار آن هم درست در بدترين زمان بي پولي و كاهش شديد اعتبارات عمراني دولت آغاز شد.
وي اظهار داشت: در حالي كه در ساير شهرستان هاي استان زنجان تعداد طرح هاي عمراني به عدد صفر نزديك شده است شهرستان هاي ابهر، خرمدره و سلطانيه با پيگيري هاي ويژه و مذاكرات راهبردي در مجلس تبديل به كارگاه سازندگي شده اند و طرح هايي از قبيل استاديوم و استخر گرفته تا بزرگراه و شهرك صنعتي در اين شهرستان ها اجرا مي شود.
نماينده مردم ابهر، خرمدره و سلطانيه در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: نبايد فراموش كنيم در زمان وفور اعتبارات و شرايط مطلوب كشور منطقه ابهر رود تماشاچي تقسيم اعتبارات و اجراي پروژه هاي عمراني و خدماتي بود و اكنون با وجود تحول در اوضاع و در دوران بسته شدن فضاي عمراني و ركود اقتصادي كشور اين شهرستان ها تكاني خورده و جذب اعتبارات و اجراي طرح ها را به خود مي بيند.
عزيزي تاكيد كرد: علاوه بر 50 ميليارد ريال اعتباري كه براي تعريض جاده ابهر به قيدار تامين شد، در شهرستان هاي سلطانيه و خرمدره نيز طرح هاي راهسازي با تامين اعتبارات و بدون كم و كاستي در دست اجرا است.
به گزارش ايرنا، مسافت جاده ابهر به قيدار 60 كيلومتر است.
9556/8068