۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰
کد خبر: 83294399
T T
۰ نفر

180 گروه جهادي شوش به مناطق سيل زده كمك رساني كردند

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰
کد خبر: 83294399
180 گروه جهادي شوش به مناطق سيل زده كمك رساني كردند

دزفول - ايرنا - فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شوش گفت: بيش از 180 گروه جهادي شامل 2 هزار و 700 نفر بسيجي و اقشار مختلف مردم اين شهرستان به مناطق سيل زده اعزام شده و كمك رساني كردند.

سروان پاسدار عليرضا ايماني روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزد:با وقوع سيل ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شوش با تشكيل قرارگاه از لحظه وقوع سيل با هدف استفاده حداكثري از ظرفيت ها و امكانات سپاه تشكيل شد.
وي افزود: اين قرارگاه با استفاده از ظرفيت هاي ياران انقلاب و معتمدين 2 هزار و 700 نفر را در قالب بيش از 180گروه جهادي به مناطق سيل زده اعزام كرد.
ايماني افزود :گروه هاي اعزام شده كار ترميم سيل بند،احداث سيل بند،كمك در تخليه روستا هاي در معرض خطر، راه اندازي مهد كودك ها و برگزاري مسابقات فرهنگي و ورزشي در اردوگاه ها،ايستگاه صلواتي،توزيع غداي گرم و ميان وعده،وسايل بهداشتي و ويزيت رايگان بيماران را انجام دادند.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شوش گفت :در حال حاضر پاكسازي فاضلاب و تخليه آب داخل روستاها به وسيله پمپاژ و آهك پاشي در دستور كار قرار داده شد و تا كنون ادامه دارد .
سروان پاسدار ايماني افزود: در حال حاضر 10گروه جهادي ناحيه شوش در قالب 150 نفر در حال خدمت رساني به روستاهاي راضي حمد و سيد عباس و سعيد ثامر هستند.
وي درپايان از مسئول قرارگاه محرويت زدايي فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان و گروه هاي جهادي تقدير كرد و افزود: سپاه همچنان پاي كار است و تا لحظه آخر دست از خدمت رساني بر نخواهد داشت و تا مرتفع شدن مشكلات در كنار مردم خواهيم بود.
7280/6068