فرمانده سپاه شوش: انتخابات ریاست جمهوری ایران در معادلات بین المللی تاثیرگذار است

اهواز - ایرنا - فرمانده سپاه شوش گفت: انتخابات ایران اسلامی فقط به محدوده جغرافیایی کشورمان محدود نمی شود بلکه در معادلات بین المللی نیز تاثیرگذار است.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی شامگاه چهارشنبه در همایش مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور سران و بزرگان عشایر، معتمدین و نخبگان شهرستان شوش در سالن امور تربیتی این شهرستان، اظهار کرد: این انتخابات تنها برای کشور ما حائز اهمیت نیست بلکه برای جبهه مقاومت، امت اسلامی و نظام بین الملل نیز اهمیت دارد و تمام جهانیان مشارکت مردم و حماسه سازی دیگری برای کشورمان را مشاهده می‌کنند.

وی به تفاوت اهمیت انتخابات ایران و نتایج حاصل از آن با دیگر نقاط جهان اشاره کرد و افزود: در برخی از کشورها انتخابات برگزار می‌شود اما تنها در همان کشور موضوعیت دارد اما به واسطه عزت و اقتداری که نظام اسلامی پس از انقلاب تاکنون به دست آورده است؛ اکنون در جایگاهی قرار داریم که جهان به این انتخابات نگاه می‌کند.

جهان نظاره‌گر انتخابات ایران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش ادامه داد: جهان نظاره‌گر آن است که در وهله نخست، حضور و مشارکت مردم به چه صورت است و دوم اینکه چه رئیس جمهوری و با چه تفکری روی کار خواهد آمد؛ در حال حاضر ایران اسلامی از کشورهایی است که نتیجه انتخاباتش تنها به محدوده جغرافیایی‌اش، محدود نمی‌شود.

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری در این انتخابات گفت: اگر رئیس جمهوری روی کار بیاید که دلسوز، مردمی و جهادی مانند شهید آیت الله رئیسی باشد، می تواند برای مردم بسیار موثر باشد و ما این دلسوزی را در شهرستان شوش و به ویژه در شرکت توسه نیشکر هفت تپه درک و لمس کردیم.

خروج نیشکر هفت تپه از بحران به همت یک چهره انقلابی و مردمی

سرهنگ پاسدار موسوی بیان کرد: شهید آیت الله رییسی با وجود داشتن یک چهره انقلابی، خستگی ناپذیر، مردمی و با اخلاص، شرکت توسعه نیشکر هفت تپه را از شرایط بحرانی خارج و به شرایط آرام رساند؛ این شهید گرانقدر نه تنها این شرکت را بلکه در بسیاری از کارخانجات این شهرستان بخصوص هپکو تغییر و تحولات مثبتی را رقم زد.

وی اظهار کرد: یک رییس جمهور جهادی، انقلابی و خستگی ناپذیر اینگونه موانع را از پیش رو برداشته و توسعه و پیشرفت به وجود می آورد و امید است رییس جمهور چهاردهم نیز ادامه دهنده راه این شهید والا مقام باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha