۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۳۳
کد خبر: 83294693
T T
۰ نفر
توضیحات پلیس فتا درباره انتشار تصاویر اینستاگرامی قاتل طلبه همدان

همدان- ایرنا- رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان درباره انتشار تصاویری در صفحه شخصی اینستاگرام قاتل طلبه كشته شده در همدان گفت: این تصاویر پس از ارتكاب به قتل بارگذاری شده و پیش از آن هیچگونه پُست مهم مجرمانه ای در این صفحه منتشر نشده بود.

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان كرد: پس از قتل طلبه همدانی و انتشار تصاویری در این زمینه در اینستاگرام قاتل، برخی اقدام به اظهار نظرهای غیركارشناسانه در این زمینه كردند.
وی اضافه كرد: طبق بررسی های كارشناسان پلیس فتای همدان، قاتل طلبه همدان سال 96 اقدام به ایجاد یك صفحه در شبكه اجتماعی اینستاگرام كرده بود.
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: این فرد تا هنگام وقوع قتل هیچگونه تصویری مبنی بر برنامه ریزی و قصد قتل بر روی صفحه اینستاگرام خود بارگذاری نكرده بود كه مورد پیگیری قرار بگیرد.
سرهنگ سرخوش نهاد بیان كرد: این فرد پس از قتل طلبه همدانی اقدام به انتشار تصاویری در اینستاگرام كرده است كه برخی رسانه ها و جراید با تمركز بر روی این تصاویر ناآگانه آنها را تحلیل كردند.
وی ادامه داد: پس از بروز قتل طلبه همدانی، چند پست بر روی صفحه اینستاگرام قاتل بارگذاری شد اما از ساعت 12 و 53 دقیقه روز گذشته هیچگونه ورودی از سوی ادمین، همكاران احتمالی و گردانندگان این صفحه صورت نگرفته است.
سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: كارشناسان این مجموعه فضای مجازی را به صورت دقیق رصد و با عوامل این قبیل اقدام های مجرمانه و خرابكارانه با جدیت برخورد می كنند.
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان تاكید كرد: از شهروندان انتظار می رود مطالب مرتبط با این حوزه را از طریق گفت و گوی های كارشناسان این حوزه جویا شوند.
قاتل طلبه همدانی صبح امروز در درگیری مسلحانه با عوامل انتظامی این استان كشته شد.
7526/2090