۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۲۸
کد خبر: 83307819
T T
۰ نفر

24 تن برنج قاچاق در كنگاور كشف شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۲۸
کد خبر: 83307819
24 تن برنج قاچاق در كنگاور كشف شد

كرمانشاه- ايرنا- فرمانده انتظامي استان كرمانشاه از كشف 24 تن برنج قاچاق به ارزش يك ميليارد و 900 ميليون ريال در شهرستان كنگاور و با تلاش ماموران پليس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سردار«منوچهر امان اللهي» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامي كنگاور حين كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه تريلري كه حامل بار بود، مشكوك شده و براي بازرسي آن را متوقف كردند.
وي ادامه داد: در جريان بازرسي از اين خودرو، 24 تن برنج قاچاق كه به شكل ماهرانه اي جاسازي شده بود، كشف شد.
فرمانده انتظامي كرمانشاه همچنين همچنين، از دستگيري راننده آن و معرفي وي به دستگاه قضائي براي صدور حكم لازم خبر داد.

**كشف 25 هزار ليتر روغن سوخته قاچاق
وي در ادامه از كشف 25 هزار ليتر روغن سوخته قاچاق با تلاش ماموران پاسگاه انتظامي قره گزلو كنگاور خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه پس از اطلاع در خصوص ورود يك محموله قاچاق به داخل شهرستان كنگاور، رسيدگي به موضوع را در دستور كار قرار دادند.
سردار امان اللهي ادامه داد: ماموران پاسگاه با شناسايي محل تردد خودروي حامل قاچاق و پس از هماهنگي با مقام قضائي نسبت به توقيف كاميون مورد نظر اقدام كردند.
رئيس پليس استان كرمانشاه با بيان اينكه در بازرسي از اين كاميون، 25 هزار ليتر روغن سوخته قاچاق كشف شد، ارزش اين محموله را طبق نظر كارشناسان، يك ميليارد ريال عنوان كرد.
وي در پايان از توقيف كاميون حامل روغن سوخته قاچاق و دستگيري راننده آن خبر داد و گفت: اين فرد براي صدور حكم لازم تحويل مراجع قضائي شد.
7458/8066