۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۴۳
کد خبر: 83317000
T T
۰ نفر
نماينده حوزه انتخابيه مهريز: مهار تورم نياز به عزم همگاني دارد

يزد - ايرنا - نماينده حوزه انتخابيه مهريز در مجلس شوراي اسلامي گفت: گراني كالا و تورم افسار گسيخته فشار زيادي به اقشار ضعيف و متوسط جامعه وارد مي كند، مسئولان بايد نظارت ها را در بخش هاي مختلف و امور اقتصادي و معيشتي مردم بيشتر كنند.

به گزارش ايرنا، محمدرضا صباغيان بافقي روز پنجشنبه در جمع مردم روستاي ميرك آباد مهريز افزود: تحريم هاي آمريكا و سوء استفاده برخي افراد سودجو بر مشكلات اقتصادي مردم در ماه هاي اخير افزوده است.
وي ادامه داد: تمام هم و غم نمايندگان مجلس و دولت، نظارت و كنترل گراني هاست و بايد دستگاه هاي مسئول وظايف قانوني خود را در اين خصوص با جديت بيشتري انجام دهند.
نماينده مردم شهرستان هاي مهريز، بافق، بهاباد، خاتم و ابركوه در مجلس شوراي اسلامي گفت: براي موفقيت در كنترل قيمت ها مسئولان و دولت جدي هستند و در اين ارتباط همكاري مردم نياز است.
صباغيان بيان كرد: توطئه هاي استكبارجهاني عليه نظام و انقلاب ادامه دارد و هوشياري مردم و بصيرت آنها موجب خنثي شدن اهداف شوم دشمنان نظام متعالي اسلامي مي شود.
وي اظهار كرد: مسائل و مشكلات مردم حوزه انتخابيه مهريز با حضور مسئولان پيگيري مي شود ولي اين حوزه بزرگ است و بايد يك نماينده ديگر اضافه شود تا بهتر بتوان مطالبات را رسيدگي كرد.
استان يزد بر اساس سرشماري عمومي سال 1395، يك ميليون و 138 هزار نفر جمعيت دارد كه در 10 شهرستان ساكن هستند، از اين تعداد حدود 250 هزار نفر در پنج شهرستان مهريز، بافق، ابركوه، بهاباد و خاتم زندگي مي كنند.
در اين ديدار مردمي، دهيار و اعضاي شوراي اسلامي روستا به طرح مسائل و نيارها شامل اشتغال، كارهاي فرهنگي و عمراني و رسيدگي به مسائل معيشتي مردم را مورد تاكيد قرار دادند.
روستاي ميرك آباد با هزار نفر جمعيت در 12 كيلومتري شهر مهريز قرار دارد.
مركز شهرستان 55 هزار نفري مهريز در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد واقع شده است .
7536/ 2047/