۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۳۳
کد خبر: 83318756
T T
۰ نفر

قهرمانان سواركاری همدان مشخص شدند

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۳۳
کد خبر: 83318756
قهرمانان سواركاری همدان مشخص شدند

همدان- ایرنا- قهرمانان مسابقات سواركاری ماده پرش با اسب قهرمانی همدان امروز /شنبه/ بابرگزاری یك دوره مسابقه معرفی شدند.

رییس هیات سواركاری همدان در این باره گفت: این رویداد با حضور 40 سواركار از باشگاه های ایثار، شبدیز، دریا، آذرخش و خوشه طلایی در ره های اسب و سوار مبتدی، رده «اوپن» (OPEN) و «دی» (D) بزرگسالان انجام شد.
سیدوحید برقعی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت ها و در بخش اوپن كه به صورت یك راند سرعت برگزار شد، مهدی صمدی با كمترین زمان و بدون خطا با اسب نینا از باشگاه ایثار بر جایگاه نخست ایستاد، امیرحسین احمدی ثابت با اسب فرح دونا از باشگاه آذرخش دوم شد و مقام سوم به محسن حدادیان با اسب هانی از باشگاه آذرخش اختصاص یافت.
وی اضافه كرد: همچنین در مسابقات ماده دی رده سنی بزرگسالان با ارتفاع 1.20 متر، امیرحسین احمدی ثابت با اسب روزیتو از باشگاه آذرخش بدون خطا در زمان مجاز مقام قهرمانی را كسب كرد و محسن حدادیان با اسب سورن دیگر سواركار باشگاه آذرحش با مجموع هشت خطا در زمان مجاز عنوان دوم را كسب كرد.
برقعی یادآور شد: قضاوت رویداد بر عهده فاطمه یزدی به عنوان سرداور و با همكاری میثم ضرابیان و عباس زارعیان داوران مسابقات بود ضمن اینكه مهتا شوشتری مسئولیت سركلانتری این دوره از رقابت ها را عهده دار بود.
وی افزود: طراح مسیر مسابقات نیز بر عهده عباس محمدی با همراهی مهدی نورزی بود.
همدان یكی از استان های فعال در عرصه سواركاری است و بیش از 500 سواركار به صورت حرفه ای در این استان فعالیت دارند.
7520/2090