۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۲۵
کد خبر: 83323064
T T
۰ نفر
1.8 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد لار جمع آوری شد

شیراز – ایرنا- با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان مراسم جشن گلریزان برای آزادی زندانیان در شهر لار برگزار شد و خیرین این شهرستان بیش از یك میلیارد و 800 میلیون ریال به این امر اختصاص دادند.

به گزارش ایرنا ، روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان روز سه شنبه اعلام كرد: در این مراسم فرماندار ویژه لارستان با بیان اینكه خیرین لارستانی همیشه در انجام كارهای خیر پیشتاز بوده اند ؛گفت: در راستای نهادینه كردن سنت حسنه و كارهای خیرخواهانه از جمله آزادی زندانیان جرایم غیرعمد فعالیت های گسترده ای در لارستان صورت پذیرفته است.
جلیل حسنی اضافه كرد: انجام كارهای خیر از سالهای پیش در فرهنگ غنی مردم ما وجود داشته و همچنان این سنت حسنه ادامه دارد و امروزه هم می‌بینیم كه در فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی كارهای نیك و خدا پسندانه از اولویت خاصی برخوردار است.
فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینكه كمك به خانواده‌های دردمند و ایجاد امید به خانواده‌های ناامید و روشن كردن چراغ خانواده‌هایی كه به دلیل مشكلاتی در زندگی شان، هم اكنون در بند هستند، یكی از اولویت‌های اساسی جامعه ماست، افزود: احساس ما بر این است كه كمك به خانواده هایی كه سرپرست آنها بخاطر جرائم غیر عمد در زندان به سر می‌برند، از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و ثواب آن از ساخت دیگر بناهای عام المنفعه كمتر نیست.
حسنی در پایان سخنانش از خیرین نوع‌دوست و نیكوكار شهرستان خواست همچون گذشته برای رضای خدا و آرامش و شادی دل خانواده زندانیان جرائم غیرعمد، بكوشند تا با آزادی آنان از زندان، شاهد گل لبخند بر لبان فرزندان آنان باشیم.
سال گذشته نیز 27 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد لارستان به همت خیرین لاری از زندان آزاد شده بودند.
شهرستان لارستان در فاصله 370 كیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارد.
ع.پ/ 6113