۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۳۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 83331209
T T
۰ نفر

فرماندار بجستان: روز قدس مظهر ایستادگی است

۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۳۱
کد خبر: 83331209
فرماندار بجستان: روز قدس مظهر ایستادگی است

گناباد- ایرنا- فرماندار بجستان گفت: روز قدس و حضور گسترده مردم در این آیین به مظهر ایستادگی مسلمانان و آزادی خواهان جهان برابر ددمنشی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تبدیل شده است.

حسین ابراهیمی کردیانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسلمانان همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور پرشور در راهپیمایی ضد استکباری روز قدس، ندای انسانیت و دفاع از مظلوم و عدالت خواهی را فریاد می‌زنند.

وی ادامه داد: به برکت روز جهانی قدس امروز فریادهای ضداستکباری و دفاع از مردم فلسطین و آزادی بیت المقدس به صدای واحد کشورهای اسلامی و غیراسلامی تبدیل شده و همه آزادیخواهان جهان با حضور گسترده در این راهپیمایی برائت خود از استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی و حمایتشان از مردم مظلوم فلسطین را اعلام می‌کنند.

فرماندار بجستان گفت: میراث ماندگار بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نقش مهمی در بصیرت افزایی مسلمانان و حمایتشان از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی داشته است.

ابراهیمی افزود: در شرایطی که دشمنان بر حجم ترفندها و تحریم‌های خود علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی افزوده‌اند مردم بجستان مانند دیگر نقاط کشور با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس ثابت می‌کنند که ترفندهای مستکبران نه تنها خللی در همراهی شأن با آرمانهای نظام وارد نمی‌کند بلکه آنان را منسجم‌تر از گذشته ساخته است.

مردم انقلابی شهرستان بجستان روز جمعه دهم خردادماه همزمان با دیگر نقاط کشور از چهارراه انقلاب تا میعادگاه نماز جمعه این شهرستان اهپیمایی روز جهانی قدس را برگزار می‌کنند.

شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۱۹۲۲/‏۲۰۹۵


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha