۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۳۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 83333162
T T
۰ نفر
فینال جام حذفی فوتبال در ورزشگاه شهدا فولاد برگزار می شود

اهواز - ایرنا - مسابقه فینال جام حذفی فوتبال کشور با تایید فدراسیون در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا بنا بر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه فینال جام حذفی در فصل ۹۹-۹۸ روز یکشنبه ۱۲ خرداد در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می شود.


این دیدار راس ساعت ۲۱ در شهر اهواز بین تیم داماش گیلان و برنده مسابقه سپاهان و پرسپولیس برگزار خواهد شد.


از ویژگی های ورزشگاه اختصاصی فولاد می توان به مسقف بودن ورزشگاه و بهره‌مندی از چمن خارجی اشاره کرد. تکنولوژی ساخت این ورزشگاه از کشور آلمان گرفته شده و ۲۷ هزار صندلی در دل خود جا می دهد.


این استادیوم که در بالاترین سطح استانداردهای تائید شده فیفا طراحی و اجرا شده است می تواند به راحتی بازی های بین المللی را میزبانی کند زیرا تنها ورزشگاهی است که ۲ هزار و ۵۰۰ لوکس نور را برای مسابقات فوتبال تامین می کند. زمین چمن آن زیرسازی بسیار مناسب داشته و گرمایش از کف، نور مصنوعی مناسب و آبیاری تحت کنترل اتوماتیک دارد.


فاصله نزدیک سکوها به زمین چمن با توجه به نبود پیست تارتان از ویژگی های بارز ورزشگاه اختصاصی فولاد است. علاوه بر این، نورافکن های ورزشگاه هم دور تا دور سقف ورزشگاه قرار گرفته اند و زیبایی خاصی به آن می دهند.


این استادیوم علاوه بر دارا بودن ۲ سالن رختکن فوق مدرن بزرگ که دارای سونای خشک و تر و جکوزی و دوش به تعداد بازیکنان و ۲ سالن رختکن و آموزشی ۲ سالن رختکن دیگر برای تیمهای سوم و چهارم است.


۶۰۰۲/‏۹۸۷۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha