۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸
کد خبر: 83333563
T T
۰ نفر
مرکز کنترل ترافیک شهری در ارومیه راه اندازی می شود

ارومیه- ایرنا- رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به نیازهای کلی و مدیریت بر حمل و نقل، مرکز کنترل حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه راه اندازی می شود.

به گزارش ایرنا، مسعود پاکی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقدامات اولیه برای راه اندازی این مرکز کنترل آغاز شده است، بیان کرد: با توجه به درخواست های شهروندان و نیازهای شهری آزادسازی املاک باید در راستای گسترش عرض معابر شهری و کاهش بار ترافیکی انجام شود.


وی با اشاره به اینکه شهرداری ارومیه در اجرای عملیات عمرانی عملکرد قابل قبولی دارد، بیان کرد: امروز طرح های فاخر شهر ارومیه از بزرگترین طرح های شهری در کلانشهرها محسوب می شود و شهرداری ارومیه نیز در نحوه اجرای آنها عملکرد موفقی دارد.


پاکی با تاکید بر اینکه توجه به عملیات عمرانی در مناطق کم برخوردار در اولویت قرار گیرد، اظهار داشت: با توجه به نیازهای اساسی و درخواست شهروندان، شهرداری ارومیه عملیات زیرسازی، آسفالت، لکه گیری و جدول گذاری را در تمامی مناطق شهری به ویژه مناطق کمتر برخوردارشهری آغاز کرده است.


وی با تاکید بر اینکه، توسعه شهرها نیازمند مشارکت همگانی است، گفت: بدون مشارکت مردم تمامی تلاش های مدیریت شهری برای توسعه شهر بی معنی است.


به گزارش ایرنا، شورای اسلامی شهر ارومیه دارای ۱۱ عضو و پنج کمیسیون تخصصی است.


۳۲۱۴/‏۷۱۲۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha