۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴
کد خبر: 83333805
T T
۰ نفر
استاندار همدان: سند راهبردی استان براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی تدوین شده است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: سند راهبردی استان براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی تدوین شده است و برنامه ها را باید با توجه به محدودیت منابع پیش برد.

سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در جلسه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان افزود: این استان روی ریل توسعه قرار گرفته است و به دور از هرگونه شعار و آماری که قابل لمس نباشد، پیش می‌رود.


وی با بیان اینکه در شرایط سختی قرار داریم، اظهار داشت: شرایط همدلی و همکاری در همدان وجود دارد و کسی به حاشیه‌ها توجه نمی‌کند و همین موجب پیشرفت و توسعه خواهد شد.


استاندار همدان ادامه داد: واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی جدی است و در این بخش باید کمیت و کیفیت را مورد توجه قرار دارد.


شاهرخی با بیان اینکه ۹۰۰ طرح نیمه تمام در استان وجود دارد افزود: از این تعداد ۳۸۰ طرح قابل واگذاری است و باید هرچه سریع‌تر به بخش خصوصی واگذار شود.


وی با تاکید بر اینکه برای اتمام این طرح‌ها در قالب سند راهبردی استان باید انقلابی کار کنیم افزود: باید شبانه روزی کار کنیم و یک نهضت انقلابی برای شتاب دهی به روند اجرایی برنامه ها به راه بیفتد.


استاندار همدان ادامه داد: برای اجرای سند راهبردی توسعه استان برنامه ریزی صورت گرفته و منابع تامین شده است و با تعیین طرح‌های شاخص در هر نقطه از استان، هر دستگاهی مکلف به اجرای این طرح‌ها است.
شاهرخی با تاکید بر اینکه تعهدات ما برای سال ۹۸ باید عملیاتی شود بیان کرد: مصمم به اجرای طرح‌ها و برنامه توسعه استان همدان هستیم و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.
وی اظهار داشت: ما به دنبال توسعه متوازن استان هستیم و برای اجرای این طرح‌ها باید از منابع بهترین استفاده را برده و آنها را صرف طرح‌هایی کنیم که بهترین خدمات را برای مردم به دنبال دارد.


۷۵۲۳/‏۲۰۹۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha