۹ خرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۵۲
کد خبر: 83334535
T T
۲ نفر
عاملان تیراندازی به کارگران ماشین‌های باربری در ماهشهر دستگیر شدند

اهواز _ ایرنا _ فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: ۲ عامل تیراندازی به کارگران ماشین‌های باربری کمتر از سه ساعت در ماهشهر دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا پاپی پنجشنبه شب در تشریح جزئیات این خبر گفت: مقارن ساعت ۱۱:۲۰ روز جاری در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت کارگران ماشین‌های باربری در پایانه بندر ماهشهر، مأموران پلیس برای بررسی موضوع و دستگیری عاملان تیراندازی به محل اعزام شدند.


وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سه نفر با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ به سمت تعدادی از کارگران ماشین‌های باربری در پایانه بندر ماهشهر با سلاح شکاری تیراندازی و متواری شده اند.


سرهنگ پاپی با اشاره به انتقال ۲ مجروح این تیراندازی به بیمارستان، بیان کرد: مأموران پلیس با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۲ عامل تیراندازی به هویت "پ - د" و "م -ک" را در کمتر از سه ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با بیان اینکه یک نفر از متهمان متواری و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس انگیزه خود را از تیراندازی، اختلافات کاری عنوان کردند.


سرهنگ پاپی یادآور شد: شناسایی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.


شهرستان ماهشهردر جنوب استان خوزستان قرار دارد.


۷۱۶۴/۳٠۲۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha