۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۲
کد خبر: 83335290
T T
۰ نفر

ادامه روند افزایش دما در گیلان

۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۲
کد خبر: 83335290
ادامه روند افزایش دما در گیلان

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه روند افزایش دما در استان تا اواسط هفته آینده خبر داد.

مازیار غلامی ظهر جمعه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشاندهنده استقرار توده هوای به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس تا اواسط هفته آینده، روند افزایش دما و همچنین در پاره ای نقاط احتمال مه صبحگاهی پیش بینی می شود.


وی ادامه داد: طی این مدت، گاهی با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار، افزایش ابر، وزش باد، در بعضی نقاط رگبار باران و احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.


وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، طی عصر در بعضی نقاط رگبار و احتمال رعد و برق عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، افزایش نسبی دما، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.


وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۲۹ درجه مربوط به منجیل، رودبار و رشت و کمینه دمای فردا در استان را با هشت درجه مربوط به دیلمان ذکر کرد.


سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۲۹ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۱۷ درجه عنوان کرد.


۷۲۹۶ / ‬ ۲۰۰۷/‏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha