۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83335326
T T
۰ نفر
حضور پرشور مسئولان آذربایجان غربی در راهپیمایی روز قدس

ارومیه- ایرنا- مسوولان در کنار مردم آذربایجان غربی با حضور پرشور و شعور در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ه) تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا مسؤولان آذربایجان غربی از نماینده ولی فقیه در استان گرفته تا نماینده عالی دولت و فرماندهان نظامی و انتظامی در این آیین یکصدا شعار مرگ بر اسرائیل را سردادند و با حضور خود بر این سخن امام راحل صحه گذاشتند که «فلسطین پاره تن اسلام است».


استاندار آذربایجان‌غربی در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: حمایت مردم ایران و مسلمانان جهان از فلسطین مانع از اجرای سیاست‌های توسعه طلبانه اسرائیل شده و این رژیم را در منطقه خود محبوس کرده است.


محمد مهدی شهریاری افزود: امروز اگر جمهوری اسلامی ایران نبود بخش‌هایی از جنوب لبنان، اردن و صحرای سینا جزء سرزمین‌های صهیونیستی به شمار می رفت.


وی بیان کرد: روز قدس به عنوان روز حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن رژیم صهیونیستی مطرح است و مردم امسال نیز همانند سال‌های گذشته این روز را باشکوه‌تر برگزار کردند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز گفت: راهپیمایی امسال یک فرق اساسی داشت زیرا دشمنان قصد دارند با طرح مسئله معامله قرن حریم امنی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کنند.


حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی بیان کرد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی امروز، فرمایش رهبری مبنی بر اینکه رژیم غاصب اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید را تصدیق کردند.


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه پاسداران در شمالغرب کشور نیز در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت: امام راحل این روز را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و بر تمام مسلمانان واجب است در این روز انزجار خود را از سیاست‌های رژیم غاصب نشان دهند.


سردار محمد تقی اوصانلو بیان کرد: این روز یک ارزش در بین مسلمانان است و باید زنده نگه داشته شود زیرا این حرکت برای رژیم اسرائیل و ایادی آنان زجرآور است.


فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی نیز با اشاره به اینکه قدس متعلق به اسلام است، گفت: استکبار جهانی این مهم را متوجه شود که قدس تا آخر در دامن اسلام باقی می‌ماند.


سردار مسعود خرم نیا ادامه داد: شعار این حضور بطلان و شکست معامله قرن است زیرا فروش مال غیر به هیچ وجه عملی نمی‌شود.


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز با اشاره به اینکه روز قدس روز نابودی استکبار جهانی است، افزود: حضور ارزشمند مردم در این روز عظمت و اقتدار مسلمانان را به رخ جهانینان کشید.


سردار حبیب شهسواری بیان کرد: این حضور نشان داد که مردم پای آرمان‌های امام و انقلاب هستند و با اقتدار برای مبازره با ضد انقلاب و توطئه‌های جهانی اعلام آمادگی کردند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه نیز گفت: فلسطین مختص تمام مسلمانان جهان است و مسلمانان با صدای واحد از فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می‌کنند.


سرهنگ پاسدار کریم علی نژاد ادامه داد: رژیم صهیونیستی به طرف نابودی حرکت می‌کند و جوانان ما نابودی آن را به زودی شاهد خواهند بود.


به گزارش ایرنا حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ هجری خورشیدی مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هجری قمری، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز «حیات اسلام» نامیدند.


تا به امروز هر ساله نه فقط ایرانیان بلکه آزادی خواهان بسیاری از کشورهای جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فریاد خود همبستگی بین‌المللی با ملت فلسطین و حمایت از حقوق قانونی آنان را اعلام می‌کنند.


۹۹۱۸/‏۳۰۷۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha