۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۵۶
کد خبر: 83335371
T T
۰ نفر
نماینده مجلس: آمریکا در معامله قرن به اهداف مورد نظر در منطقه خاورمیانه نمی رسد

یزد - ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و اسرائیل غاصب در طرح معامله قرن به هیچکدام از اهداف شوم خود علیه مردم فلسطین نمی رسند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان بافقی روز جمعه در جمع شرکت کنندگان راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مهریز، افزود: تاکنون آمریکا با همدستی اسرائیل غاصب و برخی کشورهای عربی منطقه برای تضعیف انتفاضه مردم فلسطین به توطئه‌های مختلفی متوسل شد ولی با هوشیاری امت اسلام و مردم تمام دسیسه‌های آنها خنثی شده است.


وی ادامه داد: طرح جدیدی که توسط آمریکا با همدستی غاصبان صهیونیستی و برخی دولت‌های منطقه در شرف انجام است، همانند سایر توطئه‌های آنها راه به جای نمی‌برد و مردم فلسطین در سایه توکل به خدا، حفظ وحدت و ایمان به مقاومت به پیروزی می رسند.


نماینده مردم شهرستان‌های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم ایران و برخی کشورها در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال موجب شکست دوباره ترفندهای استکبار جهانی شد.


صباغیان بافقی بیان داشت: راه تکامل و موفقیت مردم فلسطین فقط تداوم مبارزه است و هیچ طرح و برنامه‌ای نمی‌تواند نجات دهنده این مردم و کشور باشد و باید امت اسلام آنها را حمایت کنند.


مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.


۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha