۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۱۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 83335863
T T
۰ نفر

صدور قبوض کاغذی برق در کردستان بزودی حذف می شود

۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۱۵
کد خبر: 83335863
صدور قبوض کاغذی برق در کردستان بزودی حذف می شود

سنندج - ایرنا - معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق کردستان گفت: با توجه به سیاست های ابلاغی وزارت نیرو، از مرداد امسال بتدریج صدور قبوض برق کاغذی در این استان حذف شده و بهای مصرفی به صورت پیامکی برای مشترکان ارسال می شود.

هیوا خرم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کار در راستای اجرای دولت الکترونیک مورد تاکید رئیس جمهوری در کردستان نیز به تبع دیگر مناطق کشور اجرایی می شود.


وی یادآور شد: از اواخر تیر و اوایل مرداد امسال، درصد قابل توجهی از مشترکان کردستانی صورت حساب مصرف برق خود را از طریق پیامک دریافت خواهند کرد.


معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق کردستان با اشاره به اینکه تا اواخر شهریور حدود ۹۷ درصد این طرح در استان اجرا می شود، افزود: تا اوایل مهر این طرح بطور کامل اجرا و بهای برق مصرفی برای تمام مشترکان به صورت پیامکی ارسال می شود.


خرم اجرای موفق و به موقع این طرح را نیازمند همکاری مشترکان دانست و اضافه کرد: ماموران کنتور خوان در حال جمع آوری اطلاعات و شماره های تلفن همراه هستند و انتظار داریم مشترکان همکاری لازم را با آنان در این زمینه داشته باشند.


وی حذف صدور قبض کاغذی برق را دارای تبعات زیست محیطی مثبت دانست و گفت: تلاش ما برنامه ریزی برای ایجاد اپلیکشن های اعلام بهای مصرفی برق است اما در حال حاضر بهترین و مطمئمن ترین شیوه ارسال از طریق پیامک است.


به گزارش ایرنا، در حال حاضر شرکت توزیع نیروی برق کردستان به حدود ۶۴۵ هزار مشترک خدمات می دهد و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار هستند.


۷۳۵۵/‌۹۱۰۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha