۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵
کد خبر: 83338010
T T
۰ نفر
نماز عید فطر در بیش از ۶۰ بقعه و امامزاده کرمان اقامه می شود

کرمان- ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: در راستای تبدیل شدن امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، نماز عید سعید فطر در بیش از ۶۰ بقعه و امامزاده شاخص این استان اقامه می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران به اهمیت نماز عید سعید فطر به عنوان شکرانه یک ماه عبودیت و بندگی اشاره کرد و افزود: با آماده سازی اماکن متبرکه، نماز عید سعید فطر در محل آستان امامزادگان شاخص استان کرمان برگزار می‌شود.


وی به مراسم وداع با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: دعای برگرفته از دعای حضرت امام سجاد (ع) در صحیفه سجادیه در ایام پایانی ماه رمضان در بقاع متبرکه شاخص کرمان قرائت می‌شود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرما: تصریح کرد: امسال برنامه‌های اوقاف در ایام ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت الهی در جوار ۲۴ امامزاده اجرا شد که برگزاری مراسم جمع‌خوانی و تفسیر روزانه قرآن کریم، برپایی خیمه‌های معرفت، مراسم افطار الصائمین و برپایی مراسم با شکوه لیالی قدر از جمله برنامه‌های این طرح سازمانی بود.


حجت الاسلام تدینی از حضور یکصد مبلغ اعزامی طی این ایام در جوار امامزادگان استان خبر داد و گفت: مبلغان اعزامی در قالب طرح ضیافت الهی در جوار امامزادگان شاخص پاسخگوی روزه‌داران بوده‌اند.


وی پهن کردن سفره‌های افطاری ساده را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌های اجرایی در امامزادگان استان عنوان و خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه رمضان سفره‌های ساده افطاری هر شب در ۶۰ امامزاده و بقعه متبرکه استان برپا شده است.


۹۸۹۵/‏‬ ۵۰۵۴

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha