۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۰۰
کد خبر: 83338681
T T
۰ نفر
۱۱ هزار نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی در جشنواره قرآن و عترت شرکت کردند

تهران- ایرنا- حدود ۱۱ هزار نفر از جامعه دانشگاهیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش آوایی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت این وزارتخانه در رشته‌های گوناگون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش روز یکشنبه معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با پایان یافتن مهلت برگزاری بخش آوایی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر در این بخش با یکدیگر رقابت کردند.


در بخش آوایی این جشنواره هزار و ۱۰۰ نفر در رشته تحقیق، ۳ هزار و ۲۰۰ نفر در رشته ترتیل، هزار و ۲۰۰ نفر در رشته حفظ سوره نباء، هزار و ۳۰۰ نفر در رشته حفظ یک جزء، ۳۰۰ نفر در رشته حفظ سه جزء، ۴۵۰ نفر در رشته حفظ پنج جزء، ۲۰۰ نفر در رشته حفظ پنج جزء، ۲۰ نفر در رشته حفظ ۱۵ جزء، ۱۰۰ نفر در رشته حفظ ۲۰ جزء، ۱۰۰ نفر در رشته حفظ کل قرآن کریم، ۶۰۰ نفر در رشته اذان، ۷۰۰ نفر در رشته دعا و مناجات، هزار نفر در رشته ترجمه خوانی و ۵۰۰ نفر در رشته آئین سخنوری رقابت کردند.


دانشگاه‌های علوم پزشکی باید تا بیستم خرداد ماه سی دی تلاوت شرکت کنندگان در بخش آوایی را به مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت ارسال کنند.


در این جشنواره در بخش آوایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هزار و ۲۰۰ نفر، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ۸۴۰ نفر و دانشگاه علوم پزشکی تهران با ۸۰۰ نفر بیشترین شرکت کننده را داشته‌اند.


مجری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در مرحله دانشگاهی، معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی و در مرحله سراسری دانشگاه علوم پزشکی همدان با حمایت و هدایت مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت است.


دانام **۹۲۸۳**۱۵۸۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha