۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 1327
کد خبر: 83340175
T T
۰ نفر

پروندهٔ خبری

امام (ره) نفوذ عوامل غرب گرا  را آفت نظام می دانست

تهران-ایرنا- عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: امام خمینی (ره) مهم ترین آفت نظام اسلامی را نفوذ عوامل غرب گرا، لیبرال و سکولار و انحراف از خطوط اصلی و آرمان های انقلاب اسلامی می دانست.

«حمیدرضا ترقی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: مهم‌ترین میراث و یادگار امام (ره) برپایی حکومت اسلامی است که این حکومت برمبنای قرائت ایشان از اسلام سیاسی شکل گرفت.


وی ادامه داد: امام (ره) با برپایی جمهوری اسلامی، نظامی را بنیان نهادند که با قالب جمهوری و محتوای اسلامی است. مردم سالاری نزد ایشان به شکلی بود که مردم خواست و اراده آنها منطبق با اسلام باشد و در این صورت نظر ملت به طور طبیعی برای همه لازم اجرا خواهد بود.


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: از منظر امام راحل مهم‌ترین آفتی که نظام اسلامی را تهدید می‌کند نفوذ عوامل غرب گرا، لیبرال و سکولار و انحراف از خطوط اصلی و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.


ترقی آسیب بعدی را بی توجهی به مستضعفان و محرومان و بی عدالتی در جامعه و آفت دیگر را اشرافی گری و ساده زیست نبودن مدیران و مسؤولان عنوان کرد.


وی درباره تلاش برخی افراد برای انحراف و تشکیک در مواضع بنیانگذار جمهوری اسلامی، اظهار داشت: برخی که در دوران حیات حضرت امام (ره) به دلیل قاطعیت و مواضع محکم ایشان از صحنه سیاسی کنار گذاشته شدند به سودای بازگشت به قدرت و نفوذ در حاکمیت برای منحرف کردن انقلاب از جاده اصلی، با تحریف و ایجاد شبهه در نامه‌ها و سخنان ایشان سعی دارند موضع گیری های اصولی و ثابت امام راحل را مورد تردید قرار دهند.


این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: عده‌ای دیگر هم با طرح این ادعاها تلاش می‌کنند آرای جریان‌های منحرف از انقلاب اسلامی را در انتخابات به دست بیاورند بنابراین هر کدام از آنها با تحریف سخنان امام (ره) و به فراموشی سپردن برخی مواضع و همچنین ایجاد تردید و تشکیک در برخی نامه‌های امام در پی اهداف خود هستند.


سیام. ۳۲۰۲ ** ۱۳۳۶

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha