۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۴۹
کد خبر: 83340282
T T
۰ نفر
برگزاری آیین های سوگواری بنیانگذار انقلاب در صومعه سرا و بندرانزلی

رشت - ایرنا - آیین سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در شهرستان های صومعه سرا و انزلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان روز دوشنبه در صومعه سرا اظهار داشت: امام (ره) به آنچه می گفت عمل می کرد و به واسطه بینش الهی با جرئت درمقابل فشارهای دشمنان بیان می داشت که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
حجت الاسلام غلامحسن تسخیری تصریح کرد: وحدت کلمه، ساده زیستی و مردمی بودن ازشاخصه های انقلابی گری از دید امام راحل بود که باید در مسیر حفظ انقلاب تداوم یابد.


همچنین در این مراسم، یاد آیت الله صادق احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان نیز گرامی داشته شد.


گزارش خبرنگار ایرنا در انزلی نیز حاکیست؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در آیین گرامیداشت یاد امام راحل اظهار داشت: امام (ره) با وجود همه مشکلات، تبعیدها و سختی‌ها، به مسیر و هدفی که برای بنیانگذاری جمهوری اسلامی انتخاب کرده بود، اعتقاد و عزم راسخ داشت.


حجت الاسلام علیرضا ابراهیم زاده افزود: امروز نیز رهبر معظم انقلاب همان هدف و مسیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.


وی ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی را به عنوان پشتوانه نظام و انقلاب عنوان و تاکید کرد: مردم در همه ادوار انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و همچنین دفاع از حریم اهل بیت پای کار بوده و نشان دادند که در تمامی عرصه‌ها با بصیرت و آگاهی نقش آفرینی می‌کنند.



شهرستان های صومعه سرا و انزلی در غرب استان گیلان قرار دارند.


۷۴۷۱ / ‏۶۰۳۰‬ / ‏‬ ۷۲۹۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha