۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 83340370
T T
۰ نفر
رمز بقای راه امام (ره) در وحدت ملی نهفته است

کرج - ایرنا- استاندار البرز طی پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران گفت: رمز بقا و تکامل خط امام (ره ) در وحدت ملی نهفته است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری البرز در این پیام آمده، نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار جمهوری اسلامی، همچنین آغاز قیام ملتی مؤمن و انقلابی در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ولایی است که به رهبری امام خمینی (ره)، حماسه‌ای تاریخی رقم زدند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلام محمدی (ص) همواره جاودان و ماندگار باشد.



استاندار البرز گفت: امروز همگان باید بدانیم ۱۵ خرداد؛ یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ولایی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد.

اینجانب سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را به عموم ملت بزرگ ایران به ویژه مردم سرافراز استان البرز و همیشه در صحنه تسلیت عرض کرده و امیدوارم بتوانیم با پاسداری از آرمانهای والای بنیان گذار جمهوری اسلامی، خون پاک شهیدان و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای اعتلا و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم.



۸۰۲۹/۶۹۹۳


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha