۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۳۰
کد خبر: 83340596
T T
۰ نفر
مظفر: دوستان و دشمنان عظمت امام خمینی (ره) را می ستودند

کرمانشاه- ایرنا- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امام (ره) هنوز زنده است چون آرمان ها و ارزش های او زنده است، گفت: امام(ره) آنچنان عظمت، صلابت، و ویژگی های شخصیتی داشت که دوستان و دشمنان عظمت ایشان را می ستودند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین مظفر شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در مسجد جامع کرمانشاه با حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار، مسئولان استان و اقشار مختلف مردم برگزار شد؛ افزود: انقلاب دینی حضرت امام (ره) در اوج ۲ تفکر مسلط جهان کمونیسم و لیبرالیسم که پایه‌های دین را در جوامع را می‌زدند پیروز شد که موجب حیرت و تعجب جهانیان شد.



وی زندگینامه حضرت امام خمینی (ره) را مانند زندگینامه حضرت موسی (ع) دانست زیرا پس از سال‌ها تبعید و دوری هر دوی آنها توانستند با خواست الهی انقلاب کنند و پیروز شوند.



او با بیان اینکه حضرت امام (ره) پیامبر زمانه بود که در مقابل ستمگران زمانه ایستاد و عزت و بزرگواری به ملت ایران داد، افزود: مهم‌ترین کار برای گرامی داشتن یاد و خاطره امام (ره) حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های ایشان است که وظیفه همه است زیرا انقلاب با ارزش‌ها و آرمان‌ها ایشان تداوم می‌یابد.



**امام خمینی (ره) زنده است چون تفکر و آرمان‌هایش زنده است



وزیر اسبق آموزش و پرورش در ادامه شخصیت امام خمینی (ره) در رهبری جامعه را بی نظیر توصیف کرد و اظهار داشت: ایشان با یک کلام همه آحاد مردم در مقابل مشکلات و بحران‌ها را بسیج و متحد می‌کرد.



مظفر در ادامه مهم‌ترین دستاورد امام خمینی (ره) را تفکر ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: امام (ره) بعد از ۱۴ قرن حکومت ولایی که برگرفته شده از راه و خط مشی پیامبر (ص) و حکومت امامان معصوم (ع) است با برچیدن حکومت پادشاهی و ایجاد یک حکومت اسلامی با همان اختیارات الهی رسول الله و امامان معصوم (ع) برپا کرده است و این حکومت ولایت فقیه ادامه دهنده همان راه آنها است و باید مقدس شمرده شود.



این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه خلاصه تفکر سیاسی امام خمینی (ره) را ولایت فقیه دانست و گفت: همه دشمنان بعد از رحلت امام (ره) فکر می‌کردند با ایجاد مشکلات و بحران برای ملت ایران می‌توانند انقلاب را ساقط کنند ولی با وجود همین تفکر ولایت فقیه امام (ره) بود که بعد از رحلت ایشان همه دشمنان ناامید و مأیوس شدند.



مظفر در ادامه با تبریک زعامت ولایت فقیه مقام معظم رهبری بیان داشت: به درستی گفته‌اند خامنه ای خمینی دیگر است روح و روان امام برای هدایت حکومت اسلامی در کالبد مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرد چون بعد از رحلت حضرت امام (ره) مقام معظم رهبری بر ادامه ارزش‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره) تاکید و فرمودند انقلاب اسلامی در هیچ جای جهان بدون نام امام (ره) شناخته شده نیست و جهان انقلاب ما را با نام ایشان می‌شناسند.



وی در ادامه با تاکید بر حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام (ره) همواره برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی حساسیت ویزه ای قائل بودند همه مردم باید تلاش کنند این ارزش‌ها در جامعه حفظ شود و هر کس از این ارزش‌ها رو برگرداند منفور ملت خواهد شد چنانچه کسانی بوده‌اند چنین کرده‌اند و الان در جامعه جایگاهی ندارند.



مظفر در پایان بر بیعت با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب تاکید کرد و گفت: باید پیرو خط رهبری باشیم زیرا حرکت ولایت فقیه بر ریل حکومت رسول خدا و امامان معصوم است و پیروی نکردن از ایشان عقوبت الهی به دنبال خواهد داشت.



۳۲۰۹/‏ ۸۰۶۶‬