۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۰۶
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83340642
T T
۰ نفر

شجاعت امام (ره) ابهت شرق و غرب را برهم زد

۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۰۶
کد خبر: 83340642
شجاعت امام (ره) ابهت شرق و غرب را برهم زد

ارومیه- ایرنا- استاد حوزه و دانشگاه گفت: شجاعت امام خمینی (ره) به عنوان یک عالم جامع و کامل ابهت شرق و غرب را بر هم زد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین شیخ رسول برگی در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در حسینه ثارالله ارومیه افزود: امام با شخصیت جامع و با اراده شجاع خود توطئه‌ها دشمنان علیه دین را از یکی پس از دیگری خنثی کرد.


وی ادامه داد: امام راحل با توکل به خدا و با روحیه دینداری خود از دشمنان نمی‌ترسیدند و با قدرت فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.


وی همچنین خاطره هایی در ارتباط با بصیرت امام راحل ذکر کرد و افزود: بصیرت امام راحل در موقعیت های مختلف به حفظ جامعه منجر شد زیرا امام راحل معتقد بودند وقتی جامعه از بین برود آمریکا و اسرائیل بر آن جامعه مسلط می‌شود.


وی اظهار داشت: تاکید حضرت امام حفظ اقتدار جامعه بود همانطور که امروز شاهد عملکرد بسیار عالی رهبری و نیروهای مسلح در این زمینه هستیم.


استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم ما به نیروهای مسلح دلبسته هستند و این دلبستگی نشان می‌دهد که این نیروها عملکرد قابل قبولی داشته اند.


به گزارش ایرنا در ادامه این مراسم مداحان اهل بیت به مدیحه سرایی و روضه خوانی پرداختند؛ این آیین به همت سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد و جمع کثیری از مسئولان استان در این آیین حضور داشتند.


۹۹۱۸/‏۳۰۷۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha