امام جمعه ارومیه: امام خمینی (ره) مصداق شجاعت در کلام امیرالمومنین (ع) است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه راه و مسیر شخصیتی امام خمینی (ره) ایشان را به یک شخصیت کم‌نظیر در طول تاریخ تبدیل کرده است، گفت: امام راحل مصداق شجاعت در کلام امیرالمومنین (ع) است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز دوشنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حسینیه ثارالله (ع) ارومیه اظهار کرد: امام خمینی (ره) به طور کامل متمسک به حضرت علی(ع) امیرالمومنین بودند و همین امر باعث شد ایشان به یک شخصیت کم‌نظیر در طول تاریخ تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه همه باید در مسیر خدمت به معارف اهل بیت (ع) گام برداریم تا موفق شویم، اضافه کرد: امام راحل شخصیت بسیار عظیمی داشتند و تنها خدا را می دید و به غیر خدا را هیچ می‌دانست که همین عنصر موجب شکل‌دهی دید و اعتقاد مبتنی بر شجاعت و نترسی در امام شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه امام راحل مصداق بارز کلام امیرالمومنین در شجاعت بود، افزود: خدا این نعمت بزرگ را از ما گرفت اما لطف ایشان باز شامل حال ما شد و رهبر خلف را برایمان هدیه داد و سکاندار کشتی انقلاب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، این ناخدای کشتی انقلاب به درستی هدایت کشتی را در برهه‌های مختلف سکانداری کرده است.

به گزارش ایرنا، مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در ارومیه با حضور اقشار مختلف مردم ولایی و انقلابی ارومیه در حسینیه اعظم ثارالله این شهر برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha