۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 83341063
T T
۰ نفر
برنامه های سفر احتمالی رئیس جمهوری به اصفهان بررسی شد

اصفهان - ایرنا - برنامه های سفر احتمالی رئیس جمهوری به استان اصفهان در جلسه ای با حضور استاندار و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

روابط عمومی استانداری اصفهان روز سه شنبه بدون اشاره به زمان این سفر اضافه کرد: برنامه‌های این سفر در جلسه مجمع نمایندگان استان که با حضور معاونین سیاسی، عمرانی، و اقتصادی استاندار برگزار شد، مورد بررسی قرار گرفت و در این خصوص تصمیمات لازم اتخاذ شد.


استاندار اصفهان در این جسله با بیان اینکه معتقد به استفاده از خرد جمعی هستم، گفت: در این گونه جلسات که در راستای توسعه استان برگزار می‌شود، اگر همه با همدلی و یک صدایی عمل کنیم، اختلافات در تصمیم گیری ها هم کاسته می‌شود و با انسجام و هماهنگی بیشتری به پیش خواهیم رفت و به طور قطع موفق تر خواهیم بود.


عباس رضایی با عرض تسلیت سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امیدوارم خداوند توفیق راه و سیره امام را به همه ما عطا فرماید تا بتوانیم آرمان‌های ایشان را بهتر و بیشتر پیاده کنیم.


وی ادامه داد: پیشاپیش عید سعید فطر که یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است را تبریک عرض می‌کنم و برای تمامی مردم استان اصفهان و ایران آرزوی سعادت و نیک بختی دارم.


استاندار اصفهان در این جلسه که با موضوع مسائل آب استان برگزار شد، تصریح کرد: هماهنگی‌های خوبی در خصوص مسائل آب به ویژه منابع آبی استان اتخاذ شده است و علاوه بر آن برای پیگیری حق و حقوق قانونی مردم با هماهنگی نمایندگان مجلس از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.


وی با اشاره به سفر احتمالی ریاست جمهور به اصفهان، اضافه کرد: در جلسه امروز همچنین برای برنامه‌های این سفر، بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


در این جلسه هر یک از نمایندگان استان اصفهان نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل کلان استان به ویژه آب، ارائه کردند و حجت السلام سید ناصر موسوی لارگانی، رئیس مجمع نمایندگان استان با تقدیر از زحمات رضایی استاندار اصفهان تصریح کرد: اگر سالهای قبل این قبیل پیگیری‌های مجدانه انجام می‌شد به نتایج خوبی دست پیدا کرده بودیم.


۲۰۹۳/‏۶۰۲۶/‏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha