۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۸:۰۷
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 83370860
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صرفه‌جویی ۲۵ میلیون لیتر بنزین با مصرف سی. ان. جی در خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: بهار امسال، با مصرف ۲۳ میلیون مترمکعب گاز سی. ان. جی در استان ۲۵ میلیون لیتر بنزین در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.

مجتبی شکوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این بازه زمانی، ۲۳ میلیون مترمکعب گاز سی. ان. جی در جایگاه‌های استان فروخته شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۳ درصد افزایش دارد.

وی افزود: در بهار امسال هم میزان مصرف بنزین به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی افزود: ۷۵ باب جایگاه فعال سوخت مایع و سی. ان. جی در استان برای خدمات رسانی به مسافران و رانندگان عبوری از استان آمادگی کامل دارند.

وی درباره تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان استان گفت: در سه ماهه امسال ۱۰ هزار و ۶۲ درخواست در سامانه تجارت آسان تایید شده است.

شکوری با بیان اینکه میزان مصرف سوخت در بخش کشاورزی نسبت به مدت مشابه پارسال چهار درصد افزایش داشته است افزود: در این مدت ۱۰ میلیون لیتر نفت گاز میان کشاورزان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۲ میلیون لیتر نفت گاز برای مصرف کشاورزان در فصل تابستان امسال پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی افزود: سوخت مورد نیاز کمباین ها و ناوگان مورد نیاز برداشت محصول گندم کاران استان هم تامین می شود و در این باره نگرانی وجود ندارد.

از مجموع ۲۹ باب جایگاه CNG در خراسان شمالی، تعداد ۹ باب دو منظوره و ۲۰ باب تک منظوره آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران است.

۷۱۸۵/‌‬ ۶۰۴۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha