۶ تیر ۱۳۹۸، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 1272
کد خبر: 83371880
T T
۰ نفر
نفرات برتر رقابت های قرآن کریم در سردشت معرفی شدند

مهاباد- ایرنا- نفرات برتر چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در شهرستان مرزی سردشت معرفی شدند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۱۵۵ نفر در این دوره از رقابت ها حضور داشتند، اظهار کرد: این مسابقات همه ساله با هدف تبلیغ و اشاعه فرهنگ قرآنی و همچنین شکوفایی استعدادهای قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، همسرایی و دعاخوانی برگزار می‌شود.
رحمان شمسی با بیان اینکه شرکت کنندگان در چهل و دومین دوره مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم طی ۲ روز و در ۲ نوبت با هم به رقابت پرداختند، افزود: از مجموع ۱۵۵ نفر شرکت کننده، ۷۰ نفر را بانوان و ۸۵ نفر را آقایان در مقاطع سنی ۱۸ سال به بالا تشکیل می دادند.
وی بیان کرد: در پایان این رقابت ها در رشته حفظ برادران «کامل طالب العلم»،حفظ کل، «محسن حسین‌خواه»، حفظ ۲۰ جز «عثمان جاسمی» و در بخش خواهران نیز در حفظ پنج جز «گلی احمدی» مقام های اول را به خود اختصاص دادند.
وی اضافه کرد: در رشته ترتیل برادران نیز «امید گدرون نژاد» و در بخش خواهران نیز «روناک قرائتی» مقام های اول را کسب کردند.
شمسی ادامه داد: در رشته قرائت نیز در بخش برادران «جمال امین‌پور» و در بخش خواهران «مائده احمدزاده» مقام اول را به دست آوردند و در رشته اذان نیز «رسول صالح‌زاده» مقام اول را به خود اختصاص داد.
رییس اداره اوقاف و امورخیریه سردشت اضافه کرد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات استانی راه خواهند یافت.

به گزارش ایرنا، مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم به میزبانی ارومیه برگزار می شود.
در مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه برگزیدگان و قاریان و حافظان برتر نیز حضور دارند که حضور آنها باعث ترویج بیشتر فرهنگ قرآنی در جامعه و بین علاقه مندان به قرآن می شود.
۷۵۶۲/۶۱۸۵/۷۱۲۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha