۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۵۴
کد خبر: 83372482
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر ۴ شهید گمنام امشب وارد فرودگاه بندرعباس می‌شود

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان گفت: پیکر پاک ۴ شهید گمنام دفاع مقدس امشب وارد فرودگاه بندرعباس شده و مراسم استقبال اولیه از این شهدا نیز در فرودگاه انجام می‌شود.

سردار حبیب الله میرزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیکر این شهدا سپس به معراج الشهدا (ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس) انتقال می‌یابند.

وی ادامه داد: پیکر این یادگاران دفاع مقدس عصرجمعه (فردا) همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۸ از پارک شهید دباغیان تا مسجد جامع بندرعباس بر روی دستان مردم بندرعباس قرار می گیرد.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان، مراسم تشییع رسمی در بندرعباس با حضور پیکر ۲ شهید گمنام انجام می شود و ۲ شهید دیگر به شرق هرمزگان در شهرستان میناب انتقال می یابد.

میرزایی بیان داشت: پیکر پاک ۲ شهید ساعت ۷ و سی دقیقه روز شنبه ۸ تیر ماه در شهرک امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه و ۲ شهید دیگر ساعت ۱۶ و سی دقیقه در شهر تیرور شهرستان میناب تدفین می‌شود.

وی گفت: میانگین سنی این شهدا ۲۵ سال است که در عملیات‌های والفجر ۸ و رمضان به شهادت رسیده‌اند.

از دی ماه سال گذشته (۹۷) که ۱۷۹ شهید گمنام در ۶۷ نقطه استان هرمزگان تدفین شده‌اند، با حضور پیکر این ۴ شهید در روز جمعه، تعداد شهدای گمنام در هرمزگان به ۱۸۳ شهید گمنام می‌رسد.

‏۶۰۴۸/‏۹۸۸۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha