۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 2111
کد خبر: 83373247
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مسابقات استعدادیابی دوچرخه سواری و اسکیت در بیجار برگزار شد
عکس تزئینی است

سنندج - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان بیجار گفت: مسابقات استعدادیابی دوچرخه سواری و اسکیت رده‌های سنی پایه دختر و پسر با معرفی نفرات برتر در شهر بیجار برگزار شد.

افشین فرخیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها با حضور دوچرخه سواران و اسکیت کاران بیجاری برگزار و نفرات برتر هر رده سنی در این ۲ سطح برای مسابقات کشوری معرفی شدند.

وی بیان کرد: در این مسابقات اجرای سه مرحله تعادل، سرعت و استقامت در ورزش دوچرخه سواری و اسکیت بین متولیدن ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۶ در دستور کار قرار داشت و نفرات برتر هر رشته برای مسابقات کشوری آماده می‌شوند.

فرخیان اضافه کرد: منتخبین دوچرخه سواری برای شرکت در مسابقات کشوری که در شهر ایلام برگزار می‌شود از آمادگی جسمی خوبی برخوردار هستند و امیدواریم موفقیت‌های چشم گیری را کسب کنند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها جنبه مدال آوری جهت دریافت سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را دارد، افزود: ورزشکاران اسکیت هم با توجه به نوع رشته ورزشی، نفرات برتر برای شرکت در مسابقات کشوری که در شهر ایلام برگزار می‌شود خود را آماده می‌کنند.

پارسال در مسابقات کلاس کراس کانتری، رکاب زنانی از شهرستان‌های سنندج، مریوان، کامیاران، سروآباد و بیجار در کوه امام این شهر به رقابت پرداختند و در پایان در رده سنی جوانان، مهرداد نوروز زاده از بیجار، سهند علی جانی از سنندج و احمد رضا رضوانی از بیجار به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین محمد لطفی از سنندج بر سکوی نخست رده سنی بزرگسالان ایستاد، رضا قاسمی از بیجار دوم و نایب قهرمان شد و سیروان احمدی از سنندج نیز مقام سوم را به دست آورد.

شهرستان بیجار با ۸۹ هزار نفر جمعیت در ۱۴۵ کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

۹۹۴۳‬ / ‬۳۰۳۴‏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha