۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85500714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بودجه فدراسیون اسکیت هشت برابر افزایش یافت

۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۱
کد خبر: 85500714
بودجه فدراسیون اسکیت هشت برابر افزایش یافت

سنندج- ایرنا- رئیس فدراسیون اسکیت گفت: در ۲ سال گذشته بودجه این فدراسیون ۴۰ میلیارد ریال بود که امسال هشت برابر افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، مجید هنرجو روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیات اسکیت کردستان در سنندج اظهار کرد: در نتیجه اتفاقات مثبتی که در چند سال اخیر رخ داده، بودجه این فدراسیون نسبت به ۲ سال قبل هشت برابر افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ورزشکاران رشته های زیرمجموعه این فدراسیون ۴۱ مدال جهانی و آسیایی کسب کردند، افزود: اقدامات و موفقیت های خوبی در این فدراسیون رخ داده که بخش بزرگی از آن ثمره تلاش و زحمات هیات های استانی و شهرستانی است.

️رئیس فدراسیون اسکیت با اشاره به اینکه اسکیت ورزشی خانواده محور است، ادامه داد: این رشته در بعد همگانی و قهرمانی حرف برای گفتن دارد و در سال های آینده این نوع ورزش های مفرح جای ورزش های خشن را خواهد گرفت.

هنرجو ادامه داد: این رشته خود را در جامعه نشان داده و در مسیر رشد قرار دارد لذا نیاز است استان ها از این اتفاق خوب بهره برداری کنند.

️وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت های شهرداری ها ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی است، گفت: شهرداری باید در قبال دریافت عوارض، به مردم خدمات ارائه کنند.

رئیس فدراسیون اسکیت یادآور شد: ۱۲ رشته زیرمجموعه فدراسیون جهانی اسکیت وجود دارد که در کشور ما هشت رشته فعال است.

️هنرجو بر لزوم تربیت و پرورش داور و مربیان این رشته در استان تاکید کرد و افزود: رشته اسکیت جای کار دارد و به جذب ورزشکار نیاز است و بر اساس جمعیت منطقه و علاقه مردم به رشته های ورزشی، زیرساخت های ورزشی رونق داده شود ضمن اینکه فدراسیون این آمادگی را دارد که کمک لازم را به هیات داشته باشند.

️رئیس فدراسیون اسکیت افزود: کمک به هیات های استانی باید ادامه دار باشد و اعتراض ها را نیز به عنوان تلنگر برای کار بیشتر در هیات تلقی کنید.

در این مجمع، ابوذر عباسی با کسب ۱۵ رای از ۱۸ آرا ماخوذه، به عنوان رئیس هیات اسکیت کردستان انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha