۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 83374512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختلاف بر سر خط مرزی و بلاتکلیفی آسیب دیدگان

۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۳
کد خبر: 83374512
اختلاف بر سر خط مرزی و بلاتکلیفی آسیب دیدگان

همدان- ایرنا- اختلاف کهنه و قدیمی همدان و استان مرکزی باز هم خبر ساز شد و ساعت ها جنازه ناشی از سانحه جاده ای به علت این اختلاف بر روی زمین بلاتکلیف ماند.

تبعات منفی نبود تفاهم بین دو استان مرکزی و همدان بر سر خط مرزی فامنین و ساوه سالهاست که گریبانگیر شاغلان در عرصه حمل و نقل شده است و تلاش مسئولان برای رفع این مشکل را ناکام گذاشته است.

در این بین پلیس بیشترین رنج را از این وضعیت می‌برد چرا که هنگام بروز سوانح جاده‌ای و جراحت و فوت سرنشینان وسایل نقلیه، پلیس برای حضور یافتن یا نیافتن در سر صحنه بر سر دو راهی اجرای قانون یا کرامت شهروندان می‌ماند.

رئیس پلیس راه استان همدان روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: صبح امروز یک دستگاه تریلی هنگام تردد در سراشیبی جاده دخان - محدوده استان مرکزی - با یک دستگاه تریلی دیگر برخورد کرد.

سرهنگ رضا عزیزی افزود: ۲ برادر سرنشین این تریلی بودند که به علت خواب آلودگی راننده، سرنشین سمت راست در این سانحه رانندگی دچار جراحت شدید و مرگ شد.

وی اظهار داشت: طبق نظر کارشناسان وزارت کشور و نقشه هوایی (یو. تی. ام) محل بروز حادثه رانندگی در حوزه استحفاظی استان مرکزی بود اما آنها از حضور در محل و ترسیم کروکی امتناع کردند.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: جنازه برادر راننده تریلی ساعت‌ها بر روی زمین مانده بود تا در نهایت به منظور حفظ حرمت میت، پلیس راه همدان وارد عمل شده و اقدام به ترسیم کروکی کرد.

سرهنگ عزیزی یادآوری کرد: امسال برای دومین نوبت است که در سر خط مرزی شاهد بروز سانحه فوتی و بر زمین ماندن جنازه هستیم.

۲۰۸۷/‏۷۵۲۶

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha