۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 2089
کد خبر: 83374935
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳۹ پرونده تخلف نانوایی در سمنان تشکیل شد

۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹
کد خبر: 83374935
۱۳۹ پرونده تخلف نانوایی در سمنان تشکیل شد

سمنان- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۱۳۹ پرونده تخلف واحدهای نانوایی با ارزش ۴۸۷ میلیون ریال در سه ماه ابتدایی سال ۹۸ در این استان تشکیل شده است.

مهدی یحیایی روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: تخلف های این واحدها شامل مواردی مانند کم فروشی، فقدان رعایت ساعت کاری و عرضه خارج از شبکه آرد بود که پرونده های تشکیل شده برای بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی بیان کرد: بیش از سه هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از نانوایی های استان سمنان با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی از ابتدای سال تاکنون انجام شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: باواحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نکنند و نان های بی کیفیت به مردم عرضه کنند، به شدت برخورد می شود.

یحیایی با بیان اینکه ارتقاء کیفیت نان و برگزاری گشت های مشترک بازرسی از مهمترین مصوبه ها و اهداف کارگروه آرد و نان استان سمنان است، ابرازداشت: باهدف بهبود کیفیت نان های تولیدی سمنان در سال ۹۷ دوره های آموزشی مختلفی برای متصدیان واحدهای نانوایی در این استان برگزار شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: ۸۰۱ واحد نانوایی در استان سمنان فعالیت می کنند که از این تعداد ۵۷۲ واحد یارانه پز و ۲۲۹ واحد نیز آزادپز است.

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، نبود رعایت ساعت کاری، عرضه خارج از شبکه و جابجایی مشکوک آرد از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان موارد را گزارش دهند.

۷۴۰۸/‏۹۸۹۱

برچسب‌ها