۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 83376510
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفتمین مرکز اورژانس اجتماعی چهارمحال و بختیاری فعال شد

شهرکرد- ایرنا- هفتمین مرکز اورزانس اجتماعی چهارمحال وبختیاری صبح امروز در شهرستان سامان فعال شد.

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در استان ۸ مرکز مداخله در بحران، ۷ مرکز اورژانس اجتماعی، ۶ مرکز خدمات اجتماعی در مناطق کمتر برخودار و ۹ مرکز خدمات سیار فعال است.

معصومه محمدی روز دوشنبه در آیین افتتاح مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان سامان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته ۴۰ هزار و ۳۲۴ نفر از خدمات اورژانس اجتماعی بهره مند شدند که از این تعداد یکهزار و ۱۹۲ نفر با خط ۱۲۳ تماس گرفتند.

به گفته وی، در این مدت بیشترین تماس گیرندگان در استان با خط ۱۲۳ مربوط به کودک آزاری، همسرآزاری، بدسرپرستی و طلاق بوده است.

وی اظهار داشت: در مراکز اورژانس اجتماعی در زمینه آسیب اجتماعی از جمله کودک آزاری، همسرآزاری، خشونت خانوادگی، زنان و دختران آسیب دیده، افرادی که اقدام به خودکشی می کنند و یا قصد خودکشی دارند، فرار از منزل، کودکان خیابانی و کار، سالمندان و معلولان آزار دیده، مبتلایان به اختلال هویت جنسی، سایر افرادی که در شرایط بحرانی و حاد قرار دارند، خدمات رسانی می شود.

محمدی افزود: همه می توانند در صورت مشاهده هرگونه آسیب اجتماعی مورد را با شماره تلفن ۱۲۳ میان گذاشته و راهنمایی و مشاوره دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از ۳۲ هزار معلول در استان چهارمحال وبختیاری شناسایی شده است.

۷۳۶۰/‏۶۰۲۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha