برترین های مسابقات دوومیدانی دختران در شهرکرد معرفی شدند

شهرکرد- ایرنا- دوندگان برتر روز نخست مسابقات دوومیدانی نوجوانان دختر کشور روز چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری مشخص شدند.

به گزارش ایرنا، مسابقات دوومیدانی بانوان نوجوان ایران به میزبانی شهرکرد و شلمزار از روز دوشنبه با حضور ۲۲۰ ورزشکار در ۱۰ ماده ورزشی آغاز شد که در این بین رکوردهای جدیدی بدست نیامد.

در ماده ۱۰۰ متر با مانع فاطمه ادبی از یزد، نرگس رستگار از خراسان رضوی، محدثه مرادی از آذربایجان شرقی رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند و در ماده پرتاب دیسک مهلا محروقی از خراسان رضوی، زهرا نجفی از لرستان، زهرا بختیاری از همدان بر سکوی‌های اول تا سوم ایستادند.

در ماده دوی ۴۰۰ متر که یکی از ماده‌های سخت دوومیدانی سرعتی است، سوگند میرزایی از مرکزی قهرمان شد و نگین آذری از تهران و آتنا نظیف از فارس مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
همچنین در ماده پرش سه گام نجمه خرمالی از گلستان بر سکوی قهرمانی ایستاد، سمیرا کرد علی و فاطمه ادبی از یزد هر دو در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در ماده پرتاب وزنه زهرا بختیاری از همدان اول شد، مبینا طاهرخانی از قزوین به مقام دومی رسید و نرگس شب خیزی از زنجان در این ماده بر سکوی سوم ایستاد.

همچنین در ماده پرش ارتفاع مهیا نعیمی از تهران بر سکوی نخست ایستاد، فاطمه محیطی از یزد دوم شد و لیلا یاری از البرز موفق به کسب عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها شد.
در ماده دوی ۱۰۰ متر دنیا بیگم جانی از کردستان اول شد، روشنک کاظمی از خوزستان به مقاوم دومی رسید و آتنا عبدالله پور از خراسان رضوی به عنوان سومی این رقابت‌ها اکتفا کرد.

همچنین در ماده دوی ۳۰۰۰ متر نیز سیده فاطمه سیما شادکام از خراسان رضوی موفق به کسب مدال طلا شد، فاطمه چناری از همدان بر روی سکوی دوم ایستاد و نیلوفر رضایی از اصفهان نیز موفق به کسب رتبه سوم شد.

در ماده دوی ۱۵۰۰ متر فاطمه حسین خانی از مرکزی اول شد و عطیه بلوچی از یزد و معصومه کرمی از قزوین رتبه‌های دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها را به دست آوردند و در ماده پرش با نیزه نیز فاطمه خدایی و سمیرا کردعلی از یزد اول و دوم شدند.
به گزارش ایرنا، این مسابقات در رشته پرتاب دیسک در روز سه شنبه در شلمزار چهارمحال و بختیاری پیگیری می‌شود.

۲۰۹۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha