دختران یزدی قهرمان مسابقات دوومیدانی آسیا مورد استقبال مسوولان قرار گرفتند

یزد- ایرنا- سه دختر یزدی قهرمان و نایب قهرمان مسابقات دو و میدانی غرب آسیا روز دوشنبه در آیینی در محل فرودگاه شهید صدوقی (ره) یزد مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان این استان قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، مریم کاظمی در مسابقات دو و میدانی غرب آسیا در ماده پرش سه گام و فاطمه محیطی زاده در ماده هفتگانه به مدال طلا دست یافتند و سمیرا کردعلی در ماده پرش با نیزه به مدال نقره دست یافت.

پنجمین دوره رقابت‌های دوومیدانی غرب آسیا (بصره ۲۰۲۴) به تازگی در کشور عراق برگزار شد که در پرش سه گام، کاظمی با ثبت حدنصاب ١٢.٨٢ متر و محیطی زاده با کسب پنج هزار و 249 امتیاز قهرمان شدند؛ همچنین در پرش با نیزه سمیرا کردعلی با حد نصاب ٣.۴٠ متر به عنوان نایب قهرمانی مسابقات دست یافت.

بیش از ۱۵ ورزشکار دوومیدانی یزد در مواد مختلف به خصوص در بخش بانوان رتبه‌های اول تا سوم کشور قرار دارند و اگر امکانات اولیه در یزد فراهم شود این وضعیت روز به روز ارتقا می‌یابد.

بیش از چهار هزار نفر در ۲ بخش آقایان و بانوان در دوومیدانی استان یزد فعالیت دارند؛ این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۵۵ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha