۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۷:۲۹
کد خبر: 83379196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یزد قهرمان دوومیدانی دختران نوجوان شد

۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۷:۲۹
کد خبر: 83379196
یزد قهرمان دوومیدانی دختران نوجوان شد

شهرکرد- ایرنا- مسابقات دوومیدانی دختران نوجوان ایران سه شنبه شب با قهرمانی تیم یزد در مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهرکرد پایان یافت.

به گزارش ایرنا، در مسابقات قهرمانی دوومیدانی دختران نوجوان به میزبانی شهرکرد که با حضور ۲۰۰ ورزشکار در ۱۰ ماده برگزار شد، تیم‌های تهران و کردستان در رده‌های دوم و سوم جا گرفتند.
در این دوره از مسابقات در ماده پرتاب وزنه زهرا بختیاری از استان همدان با پرتابی به طول ۱۳.۷۶ متر رکورد ملی این ماده را در رده سنی نوجوانان بهبود بخشید و رکورد ملی این ماده را که پیش از این با ۱۳.۰۲ متر در اختیار کیانا تقی پور بود ارتقا داد.

همچنین در ماده ۵ هزار متر پیاده روی نیز فاطمه زهرا قلعه نویی از استان تهران با زمان ۳۲:۴۴.۵۸ دقیقه رکورد ملی این ماده را در رده سنی نوجوانان شکست و رکورد این ماده که پیش از این در اختیار ثمین آهنی جان با زمان ۳۴:۱۴.۵۷ دقیقه رکورد دار این ماده بود، بهبود داد.

در این رقابت‌ها تیم یزد با ۴ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز، تهران با ۳ طلا و ۲ نقره، کردستان با ۳ طلا و یک برنز، خراسان رضوی با ۲ طلا و ۴ نقره و تیم‌های آذربایجان شرقی و همدان با ۲ طلا و ۲ نقره بیشترین مدال‌ها را کسب کردند.

در این دوره از رقابت‌ها ۳۰ داور از سراسر کشور زیر نظر فدراسیون دوومیدانی بر مسابقات نظارت داشتند.

رئیس هیأت دوومیدانی چهارمحال و بختیاری گفت: این مسابقات در سطح مطلوبی برگزار شد و جابه جایی دو رکورد نشان داد که مسابقات در سطح خوبی است.

داریوش صمیمی شلمزاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهارمحال و بختیاری نشان داد که می‌تواند میزبان مسابقات ملی و بین المللی در این رشته باشد.

۲۰۹۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha