۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 83383112
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحریم ها بهترین فرصت برای حمایت از تولید داخلی است

قزوین – ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تحریم ها را بهترین فرصت برای حمایت از تولید داخلی دانست و بر استفاده از ظرفیت ها برای رونق واحدهای تولیدی تلاش کرد.

سعید نبیل روز شنبه در سفر به شهرستان تاکستان به مناسبت هفته صنعت و معدن و دیدار با آیت الله اسلامی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان اظهار داشت: شهرستان تاکستان ۴۸۲ واحد بهره‌بردار صنعتی، ۲۴۴ جواز تأسیس و پنج هزار و۵۰۰ واحد صنفی دارد و باید شرایط را برای حمایت از آنها در وضعیت فعلی فراهم کرد.

وی ضمن تقدیر از حمایت های آیت الله اسلامی از سرمایه گذارن و صنعتگران افزود: با وجود تحریم ها و تهدیدات دشمنان باید از فرصت به وجود آمده برای کمک به رونق تولید داخلی استفاده کرد و گام های بلندی را برای تحقق شعار سال طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری برداشت.

این مسئول افزود: طبق سند آمایش، شهرستان تاکستان محور توسعه صنعت استان است و شهرک خرمدشت این شهرستان ظرفیت تبدیل شدن به قطب صنعت استان را دارد.

نبیل همچنین در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان که با هدف تجلیل از واحدهای برتر و برگزیده صادراتی تاکستان برگزار شد، اظهار داشت: این شهرستان در حوزه سرمایه گذاری رتبه اول استان را دارد و هم اینک سه شهرک و یک ناحیه صنعتی در آن فعالیت می کنند.

وی گفت: واحدهای بهره بردار صنعتی این شهرستان برای ۱۹ هزار نفر فرصت اشتغال فراهم کرده اند و باید برای حفظ این وضعیت و تقویت و توسعه آن در شرایط فعلی اقتصادی نهایت تلاش خود را به کار بندیم.

نبیل با اشاره به سرمایه گذاری صورت گرفته در استان، گفت: در حوزه سرمایه گذاری ۲۹۰ طرح با ۵۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در دست اجراست که با تکمیل این طرحها ۱۴ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد می شود.

شهرستان تاکستان در ۴۵ کیلومتری غرب قزوین واقع شده است.

۶۱۰۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha